اس ام اس انبوه
پیام رسان بلاگ بازاریابی پیامکی (جذب مشتری) ارسال اس ام اس انبوه، روشی برای اطلاع رسانی به مشتریان

ارسال اس ام اس انبوه، روشی برای اطلاع رسانی به مشتریان

نوشته ای از یاسی پورغلام
انتشار در تاریخ 23 خرداد 1400

در حال حاضر یکی از تاثیر گذارترین روش های بازاریابی؛ ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی به تعداد زیادی از مخاطبان، با کمک نرم افزاری به نام پنل اس ام اس است. افراد با استفاده از این پنل پیامکی می توانند به صورت برنامه ریزی شده؛ روزانه، هفتگی و یا ماهیانه به مشتریان خود پیام های تبلیغاتی ارسال کنند.

دقت داشته باشید که بازاریابی و فروش از طریق پنل پیامکی به 2 دسته؛ ارسال اس ام اس تبلیغاتی به همه افراد و ارسال اس ام اس تبلیغاتی به یک سری از افراد خاص از گروه تقسیم می شود.

معمولا هدف استفاده از این پنل اس ام اس ؛ اطلاع رسانی، افزایش فروش و یا نظر سنجی از مشتریان است و افراد با توجه هدف های شان می توانند از آن بهره ببرند. در واقع این اسم ام اس های انبوه؛ کاربردهای زیادی دارد اما اکثر افراد و صاحبان کسب و کارها، اطلاعات کافی در مورد مزایا و کاربردهای استفاده از این روش تبلیغاتی را ندارند.

از این رو بهتر است بدانید که حدود 88 درصد از پیامک های انبوه که به مشتریان ارسال می شوند؛ دیده می شوند و مورد استقبال ویژه ای قرار می گیرند. از این رو بهتر است برای رونق بیشتر در کسب و کارتان؛ به فکر ارسال اس ام اس گروهی نیز باشید.

شما با استفاده از پنل پیامکی می توانید مخاطبان تان را براساس؛ جنسیت، شغل، منطقه و یا شهرهای مختلف، سن و… طبقه بندی کنید و با در نظر داشتن شرایط مختلف، تبلیغات مناسب تری را ارائه دهید. اگر می خواهید فروش تان را به شکل فوق العاده ای افزایش دهید؛ فراموش نکنید که اولین گزینه عالی، همان ارسال پیامک تبلیغاتی به مشتریان است. زیرا در این شرایط مشتریان؛ بیشتر به خرید ترغیب می شوند.

آیا داشتن پنل اس ام اس برای افزایش فروش ضروری است؟

داشتن پنل های اس ام اس اصلا ضروری نیست و اگر دوست نداشتید؛ لازم نیست که آن را بخرید. اما دقت داشته باشید که امروزه؛ تقریبا تمام افراد از موبایل استفاده می کنند و بی شک زندگی بدون موبایل غیر ممکن است!

به همین علت بازاریابی که بر اساس همین موبایل ها شکل گرفته باشد؛ جزء یکی از مناسب ترین و مهم ‌ترین استراتژی‌ های بازاریابی در جهان به شمار می رود. از این رو می توان گفت که ارسال اس ام اس‌ تبلیغاتی به مشتریان؛ برای اغلب کسب ‌و کارهایی که‌ می ‌خواهند در بازارهای رقابتی در رتبه اول باشند، عالی ترین گزینه ممکن است.

با استفاده از این روش بازاریابی و تبلیغات؛ شما می توانید به سرعت و بدون واسطه در مقیاس‌ های مختلف، درباره کسب ‌و کار خودتان تبلیغ کنید. نا گفته نماند این پنل با این که ارزان است؛ اما کارایی های فوق العاده ای دارد و افراد زیادی از آن استفاده می کنند.

طریقه ارسال اس ام اس انبوه چگونه است؟  

معمولا اکثر افراد فکر می ‌کنند که برای ارسال کردن این اس ام اس های انبوه؛ باید به دفاتر پیشخوان و یا مخابرات مراجعه کنند. یا این که حتی خیلی دیگر از افراد در اینترنت به دنبال پیدا کردن پنل اس ام اس مخابرات هستند و فکر می کنند از این طریق می توانند پنل پیامکی دریافت کنند!

بهتر است بدانید؛ برای ارسال اس ام اس انبوه هیچ گونه نیازی نیست که به مخابرات و یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنید. یا این که حتی شما به مودم های سیمکارتی و سخت افزار مخابراتی برای انجام این کار، نیاز ندارید.

در اصل تنها کاری که باید انجام دهید؛ خرید پنل اس ام اس برای ارسال کردن پیامک های انبوه به مشتریان مورد نظرتان است. پنل اس ام اس؛ یک نرم افزار تحت وب و اینترنتی است که این قابلیت را برای شما فراهم می کند تا به راحتی برای مشتریان پیامک های تبلیغاتی ارسال کنید.

در قدم بعدی؛ شما برای ارسال کردن پیامک انبوه به یک بانک شماره موبایل نیاز خواهید داشت. توجه داشته باشید که بانک شماره موبایل تمام استان ها و شهرها به شکل طبقه‌ بندی شده در سامانه پیامکی وجود دارد.

در حین ارسال اس ام اس انبوه؛  اصلا نیازی نیست که شما به صورت جداگانه شماره موبایل افراد را تهیه کنید زیرا اغلب سامانه های پیامکی، خودشان بانک شماره موبایل را طبقه بندی می کنند و در اختیارتان قرار می دهند تا مشکلی در حین بازاریابی پیامکی نداشته باشید.

در اصل یکی از ویژگی ‌های مهم این روش؛ داشتن بانک شماره موبایل به روز است که شما می توانید به راحتی به مخاطبان تان پیامک ارسال کنید و دیگر درگیر پیدا کردن شماره موبایل افراد نباشید.

معمولا برای ارسال کردن اس ام اس یا پیامک انبوه، 2 راهکار وجود دارد. در روش اول می ‌توانید کار ارسال پیامک را به دست شرکت ‌هایی که خدمات پیامکی ارائه می دهند، بسپارید و به آن ها مبلغی را در ازای قیمت اس ام اس انبوه بپردازید.

در روش دوم نیز خودتان باید یک پنل پیامکی تهیه کنید و به بانک شماره موبایل دسترسی داشته باشید و به راحتی کار ارسال اس ام اس انبوه را انجام دهید.

انواع روش های مختلف ارسال اس ام اس انبوه به مشتریان

  • ارسال پیامک بر اساس کد پستی

در این روش شما می ‌توانید به افرادی که در مکان مورد نظرتان ساکن هستند؛ اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید. معمولا این گزینه برای جذب کردن مشتری، افزایش دادن فروش و جلب توجه افراد و ساکنین یک محله، بسیار مؤثر است.

  • ارسال پیامک با استفاده از دکل BTS

ارسال کردن پیامک از طریق دکل های مخابراتی BTS یک روش بسیار کاربردی جهت جذب مشتری است که معمولا برای اپراتورهای ایرانسل طراحی شده است و از طریق آن می‌ توانید به افرادی که از یک دکل مخابراتی سرویس می ‌گیرند؛ پیامک ارسال کنید.

  • ارسال پیامک انبوه به شکل منطقه ‌ای

اگر قصد ارسال اس ام اس منطقه ای به افراد یک استان، شهر و یا حتی سراسر کشور را داشتید؛ باید از این روش کمک بگیرید.

  • ارسال پیامک بر اساس محله

این روش نیز همان طور که از نامش پیدا است؛ ارسال پیامک برای محله‌ های یک شهر فقط امکان پذیر است و فقط می توانید به افراد یک محله، پیام تبلیغاتی ارسال کنید.

  • ارسال پیامک باتوجه به سن و جنسیت

در روش ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت شما می ‌توانید؛ به مخاطبان تان که در یک بازه سنی خاص هستند و یا با توجه به جنسیت شان، به ان ها پیامک های تبلیغاتی مناسبی را ارائه دهید.

  • ارسال پیامک از طریق فایل اکسل

ارسال پیامک از طریق فایل اکسل بسیار ساده است و شما می‌ توانید به افرادی که شماره موبایل ‌های شان را در فایل اکسل ذخیره کرده اید و یا شماره موبایل آن ها را در دفترچه تلفن پنل اس ام اس تان ذخیره کرده‌ اید؛ به راحتی پیامک ارسال کنید.

دقت داشته باشید که در مقایسه با دیگر روش‌ های تبلیغاتی؛ ارسال اس ام اس به صورت انبوه هزینه بسیار پایین و مقرون به صرفه تری از طریق بهترین پنل پیامکی دارد و به اکثر کسب و کارها توصیه می شود، از آن برای افزایش فروش شان استفاده کنند.

شما نیز اگر می خواهید محصولات و خدمات جدیدتان را به مشتریان تان معرفی کنید و درباره آن ها یک تبلیغ مؤثر داشته باشید؛ بهتر است ابتدا تمامی مطالب ذکر شده را بخوانید و سپس یک پنل پیامکی برای خودتان تهیه کنید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از یاسی پورغلام

یاسی پورغلام

یاسی تو رشته ی نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شد. خیلی دوست داشت که در رشته ی تحصیلی خودش وارد بازار کار بشه اما تقدیر اونو به تیم پیام رسان رسوند و این یکی از بهترین اتفاقات بود. یاسی به عنوان، پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست و همیشه جدیت و دقت و مسئولیت پذیری رو سرلوحه کارش قرار داده تا بتونه تو هر حوزه ای که فعال هست به نفع احسنت کارش رو انجام بده. بخاطر علاقه زیادی که به رشته ی مهندسی شبکه و برنامه نویسی داشت، اوقات فراغتتش رو به یادگیری این رشته پرداخته. یاسی قلب بزرگ و رئوفی داره و عاشق دوستان و اطرافیانشه و بزرگترین آرزوش خوشحال بودن همه ی مردم دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود