پیامک منطقه ای
پیام رسان بلاگ بازاریابی پیامکی (جذب مشتری) ارسال پیامک منطقه ای، روشی برای تبلیغات گسترده پیامکی

ارسال پیامک منطقه ای، روشی برای تبلیغات گسترده پیامکی

نوشته ای از سحر خیرپور
انتشار در تاریخ 1 خرداد 1400

امروزه افرادی که دارای کسب و کار هستند از روش های قدیمی و پر هزینه تبلیغاتی مثل بر پا کردن بنر های تبلیغاتی در جاده ها، ساختن آگهی برای پخش در تلویزیون و… استفاده نمی کنند. این نوع تبلیغات علاوه بر هزینه بسیار، بازدهی مناسبی ندارند و فقط سبب از دست رفتن انرژی و ایجاد هزینه های سرسام آور برای صاحبان صنف ها می شوند.

یکی از روش های تبلیغاتی مناسب که بازدهی مثبتی را در پی خود دارد، استفاده از لیست پنل های اس ام اس است. این پنل ها با قابلیت های متنوع خود جایگاه و محبوبیت خاصی بین صاحبان شرکت ها و سازمان ها دارند.

یکی از این خدمات، ارسال پیامک منطقه ای است که در ادامه مقاله به طور کامل با آن آشنا خواهید شد.

پیامک منطقه ای چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی و در دست داشتن تلفن های همراه، افراد بسیاری برای تبلیغات از صنف و شرکت های خود به پنل اس ام اس روی آورده اند. این پنل با خدمات جذاب خود کاربران بسیاری را به سمت خود کشانده است.

یکی از این خدمات، ارسال پیامک منطقه ای است. هنگامی که شما وارد این پنل ها می شوید با دیدن چنین قابلیتی بسیار شگفت زده خواهید شد، شما به یکباره می توانید به تمام افرادی که شماره هایشان در آن منطقه ثبت شده است پیام ارسال نمایید. حتی می توانید تفکیک های دیگری را انجام دهید مثل: سنین مختلف آن منطقه، افراد محصل و…

ابتدا برای اینکه بازخورد بیشتر و بهتری را دریافت کنید باید به صنفی که در آن فعالیت می کنید بسیار توجه داشته باشید، یعنی ببینید چه افرادی مشتری مناسب شما هستند. به طور مثال اگر شما مغازه لوازم التحریری دارید هدف اصلیتان باید دانشجویان و دانش آموزان باشند، منطقی است که یک خانم خانه دار به خرید مداد رنگی نپردازد. حال اگر یک فروشگاه کوچک لوازم خانگی دارید باید هدف اصلی شما بانوان خانه دار برای ارسال منطقه ای متن تبلیغات لوازم خانگی باشد. این قابلیت مناسب افرادی است که کسب و کار حضوری و کوچکی را در اختیار دارند و می خواهند در همان محدوده محل کارشان مشتری های بیشتری را به سمت خود سوق دهند.

افراد دارای مشغله های گوناگونی هستند و برای رفع نیاز های خود گزینه هایی را انتخاب می کنند که به محل سکونتشان نزدیک تر باشد و سبب صرفه جویی در وقت آن ها شود، پس این گزینه برای کسب کار های کوچک (خرازی ها،‌ خیاطی ها، هایپر مارکت ها، خدمات کامپیوتری، کافی نت ها، مغازه های لوازم التحریر و…) به شدت پیشنهاد می شود.

معرفی پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روش های بازاریابی به صورت هدفمند است. صاحبان صنف ها برای تبلیغ کسب و کار خودشان از طریق پنل های پیامکی اقدام به ارسال انواع پیامک به افراد می کنند.

با استفاده از پنل اس ام اس شما دسترسی راحت تری به افراد دارید و می توانید به راحتی با آن ها ارتباط برقرار کنید و سبب افزایش مشتری های خود شوید. در این روش از بازاریابی شما به راحتی متوجه رسیدن پیام خود به مخاطبانتان می شوید.

چرا برای کسب و کار های کوچک پیامک تبلیغاتی منطقه ای پیشنهاد می شود؟

همانطور که ذکر شد هیچکس برای خرید های روزانه خود مثل تهیه مواد غذایی از سوپر مارکت ها به شهر های دیگر تردد نمی‌ کند، قابل قبول است که نزدیک ترین سوپر مارکتی را انتخاب و جنس خود را خریداری کند. پس شما باید به دنبال مشتری های خود در محدوده ای که مشغول به کار هستید باشید.

یکی دیگر از دلایل موجود هزینه های به صرفه پیامک منطقه ای است. شما با پرداخت هزینه بسیار کمی می توانید مشتریان بسیاری را در محدوده خود جذب کنید ولی برخلاف این موضوع، اگر شما برای تبلیغ صنف کوچک خود اقدام به ارسال پیام تبلیغاتی به کل کشور نمایید قطعا پشیمان خواهید شد، چرا که هم هزینه هنگفتی از جیب شما خارج شده است و هم در جذب مشتری موفق نبوده اید.

پیامک منطقه ای

مزایا استفاده از پیامک تبلیغاتی منطقه ای

هنگامی که شما از محل سکونت مخاطبان و مشتریان خود آگاه باشید،‌ روند نوشتن و تولید متن پبامک سریع تر انجام می شود و همچنین متن جذاب تر و بهتری خواهید نوشت و در نهایت افراد زیادی را به خود جذب خواهید کرد.

یکی دیگر از مزایایی که کاربران زیادی را به سمت ارسال پیامک منطقه ای سوق می دهد،  قابلیت ارسال پیام از طریق کد های پستی است.

برای ارسال پیامک منطقه ای تبلیغاتی از طریق کد پستی لازم است شما 4 تا 5 رقم اول کد پستی منطقه مورد نظر را در اختیار داشته باشید و سپس به تمام شماره تلفن های فعال درآن منطقه می توانید پیامک های متنوعی ارسال نمیایید. برای پیدا کردن کد پستی می توانید از نقشه کد پستی شهر مورد نظرتان استفاده کنید.

هنگامی که شما اقدام به تبلیغات منطقه ای انبوه می کنید به یکباره نام و آوازه شرکتتان به سر زبان ها خواهد افتاد و افزایش شهرت خود را به وضوح مشاهده خواهید کرد.

هنگامی که سازمان و یا شرکتی که در آن به کار مشغول هستید به اوج شهرت خود می رسد، افراد با یک پرسو جو ساده به راحتی سمت شما جذب خواهند شد و در نهایت سبب افزایش فروش کالا و محصولات شما می شود.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 1 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سحر خیرپور

سحر خیرپور

سحر، فارغ التحصیل رشته روابط بین الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهرانه که همیشه با بیشترین توان و انرژی تو محیط شرکت دیده میشه، و همین انرژی خوبش باعث میشه تا در تمام کارهای مثبت شرکت پیش قدم باشه. اون عاشق کتاب و مطالعه است و به نظرش میشه آدمارو با میزان مطالعه شون سنجید. سحر اوقات فراغتش رو با فیلمهای علمی - تخیلی پر می کنه و به طور کل میشه گفت میونه ی خوبی با مسائل علمی داره.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود