ارسال پیامک شیوه ای نوین و مقرون به صرفه برای اطلاع رسانی و معرفی
پیام رسان بلاگ بازاریابی پیامکی (جذب مشتری) ارسال پیامک شیوه ای نوین و مقرون به صرفه برای اطلاع رسانی و معرفی

ارسال پیامک شیوه ای نوین و مقرون به صرفه برای اطلاع رسانی و معرفی

نوشته ای از لیدا رامبد
انتشار در تاریخ 20 خرداد 1399

ارسال پیامک تبلیغاتی شیوه ای نوین و کم هزینه برای اطلاع رسانی و معرفی کسب وکار شما می باشد . در این مقاله قصد داریم به معرفی روش اصولی طراحی متن پیامک و زمان مناسب برای ارسال اس ام اس بپردازیم. همچنین باید و نبایدهای ارسال پیامک نیز از جمله موضوعاتی است که در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم برای جلب رضایت مشتریان و افزایش بازدهی کسب و کارتان مطالب بیان شده را با دقت مطالعه نمایید. آیا ارسال پیامک همچون گذشته موثر است؟

آمار و ارقام نشان می دهد با وجود ظهور اپلیکیشن‌های پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی ، ارسال پیامک همچون گذشته به عنوان ابزاری ارتباطی مهمی توسط اکثر کاربران استفاده می شود.

آمار96 درصدی کاربران تلفن های هوشمند گواه این قضیه است. با این اوصاف تاثیر 10 برابری بازاریابی پیامکی امر بدیهی است. از سوی دیگر آمارها نشان می دهند هر فرد به طور میانگین، روزانه 150 بار تلفن همراه خود را چک می‌کند.

این موضوع موید آن است که شخص در انتظار دریافت تماس یا پیامک است. جالب است بدانید پیامک بالاترین میزان پیام‌های دریافتی و خوانده شده را با فاصله ی بسیار زیاد نسبت به سایر پیام‌رسان ها در اختیار دارد.

بنابراین با توجه به آمار و ارقام ارائه شده می توان به جرات گفت نه تنها ارزش ارسال اس ام اس نسبت به گذشته کم نشده است بلکه شاهد رشد روز افزون آن نیز هستیم. در ادامه قصد داریم به معرفی روش اصولی طراحی متن پیامک و زمان مناسب برای ارسال اس ام اس بپردازیم.

اصول طراحی متن پیامک ارسالی – اصولا بهتر است اس ام اس تبلیغاتی یا غیر تبلیغاتی در چند جمله حداکثر 5 یا 6 کلمه طراحی شوند. در هنگام استفاده از کلمات لاتین یا اعداد دقت نمایید، چون در بعضی از گوشی ها ممکن است اعداد و کلمات لاتین جابجا دیده شود.

– هرچقدر تعداد متن پیامک کمتر باشد تاثیر بهتری روی ذهن مخاطب شما دارد. مگر آنکه پیامک ارسالی شما جنبه اطلاع رسانی داشته باشد.

– بسته به نوع پیامک شما که می تواند پیامک اداری، پیامک تبلیغاتی، پیامک فانتزی و .. باشد نیازی به کلماتی مانند “احتراما”، ” سلام” و .. نمی باشد. اصل موضوع همراه با شماره تلفن درج گردد کافی است.

– بهتر است متن و لحن پیامک ارسالی شما متناسب با نوع مشتریان یا صنف شما باشد. برای مثال اگر قصد ارسال پیامک انبوه به محله یا شهری را دارید بهتر است از لحن عامیانه استفاده کنید.

– بهتر است متن ارسالی شامل شعاری مختصر باشد و در هر بار ارسال اس ام اس تغییرات جزئی در آن بوجود آورید. این امر موجب احساس صمیمت و رضایت در مشتریان شما می گردد.

– بهترین زمان ارسال اس ام اس شنبه تا سه شنبه می باشد. طبق آمار منتشر شده توسط اپراتورها ساعت 10 صبح الی 12 ظهر و ساعت 17 عصر الی 20 شب زمان های مناسب ارسال پیامک می باشد و نرخ بازدید حدود 60 درصدی توسط مخاطبان را در بر دارد.

خرید پنل پیامک مجاز و معتبر هنگام خرید پنل اس ام اس باید معیارهایی را مد نظر قرار داد، معیارهایی همچون تعرفه هر اس ام اس مناسب و معقول هنگام خرید پنل اس ‎ام ‎اس، ارسال پیامک انبوه با قابلیت تفکیک دقیق، پنل کاربری آسان با قابلیت پشتیبانی قوی و… . 

این معیارها به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بهترین سامانه پیامکی را برای رفع نیازهای تجاری و اقتصادی خود انتخاب نمایید. نتیجه گیری: در این مقاله سعی کردیم با استفاده از آمار و ارقام نشان دهیم ارزش ارسال پیامک نسبت به گذشته کم نشده است بلکه شاهد رشد روز افزون آن نیز هستیم.

همچنین به معرفی روش اصولی طراحی متن پیامک و زمان مناسب برای ارسال اس ام اس پرداختیم. اگر به دنبال روشی سریع و مطمئن برای جلب رضایت مشتری و رسیدن به اهداف تعیین شده کسب و کارتان هستید، بازاریابی پیامکی به طور حتم، اولین پیشنهاد ماست.

ما در سامانه پیامکیِ پیام رسان ، با استفاده از دانش فنی و پشتیبانی مجرب تضمین می دهیم که شما در رسیدن به اهداف کسب و کارتان به بهترین نحو ممکن یاری دهیم، بیش از 285000 کاربر حقیقی و حقوقی گواه این ادعا می باشد.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از لیدا رامبد

لیدا رامبد

لیدا دختر مهربون و آرومی هست و روحیه ی لطیفی داره و بخاطر این روحیه حساسش رشته ی گیاه پزشکی را برای ادامه تحصیلش انتخاب کرده. لیدا به تازگی به تیم پیوسته و عاشق کار کردنه و صبحش رو به امید شروع یک روز کاری دیگه با اشتیاق زیاد آغاز می کنه. عاشق چیزهای کوچک با ظرافت بالا هست و کلکسیونی از گل های مینیاتوری داره. از تفریحاتش مسافرت رفتن هست و تقریبا به همه ی استان های کشور سفر داشته و با آداب و رسوم و تاریخچه شهرها آشناست و همین باعث شده با همه گرم و صمیمی برخورد کنه.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود