5 استراتژی پنل پیامکی برای دستیابی به فروش بیشتر
پیام رسان بلاگ بازاریابی پیامکی (جذب مشتری) 5 استراتژی پنل پیامکی برای دستیابی به فروش بیشتر

5 استراتژی پنل پیامکی برای دستیابی به فروش بیشتر

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 10 آذر 1399

اگر قصد دارید تا محصول و یا خدمات خود را به تعداد زیادی از مخاطبان معرفی کرده و به کسب و کار خود رونق بدهید، یکی از بهترین ابزارهای پیش روی شما پنل پیامکی است که شرایط تبلیغات انبوه در مقایسی به بزرگی تمامی سیم کارت های فعال در سرح کشور را فراهم می کند.

در بازار رقابتی امروز، استفاده از روش های مختلف تبلیغات برای جذب مشتری و بازاریابی به یک ضرورت تبدیل گردیده است. برای موفق شدن در کورس رقابت باید از استراتژی های بازاریابی ای استفاده کرد که به کسب و کار شما کمک می کند از رقیب هایتان یک سر و گردن بالاتر باشید.

از عبارات کلیدی استفاده کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای جذب مشتری استفاده از عبارات کلیدی و تأثیرگذار در متن اس ام اس تبلیغاتی است. همانطور که می دانید کیفیت پیامک تبلیغاتی رابطه ی مستقیمی با محتوای آن دارد چرا که تنها پل ارتباطی میان کسب و کار و مخاطبان متن پیامک است. پس باید سعی کرد با استفاده از عبارت کلیدی، تأثیرگذاری اس ام اس تبلیغاتی را افزایش داد.

به طور کلی برای جذب مشتری از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی باید برای مخابران انگیزه ایجاد کرد. اصلی ترین راهکار ایجاد انگیزه برای کابران پنل پیامکی استفاده از متن های انگیزشی است. متن هایی که نظر مخاطبان را جلب کرده و و آن ها را به سمت تجارت و کسب و کار شما سوق بدهد. یکی از راه های نوشتن متن مناسب برای پیامک تبلیغاتی، سنجیدن نیازهای مخاطبان است. به طور کلی یکی از اصلی ترین پیامک های انگیزشی، پیامک های حاوی کد تخفیف و جشنواره های تخفیفی هستند.

ویژگی های خود را به مخاطبان معرفی کنید

ارسال پیامک انبوه یک درگاه مناسب برای معرفی شما به مخاطبانتان است. پس علاوه بر تبلیغات و بازاریابی می توانید از پیامک انبوه برای معرفی خدمات و یا محصولات خود به مشتریان نیز استفاده کنید. حتی در صورتی که شما یک برند شناخته شده باشید، باز هم نباید از معرفی خود غافل شوید. با کمی بررسی و تحقیق متوجه خواهید شد که چگونه باید خود را معرفی کنید و کدام ویژگی هایتان می توانند موجبا الهام بخشیدن به مخاطبان شود؟

اصطلاحی تحت عنوان wow factor وجود دارد که شامل بهترین ویژگی های هر برند می شود . ویژگی هایی که می تواند مخاطبان را متعجب و حیرت زده کند. برای مثال عباراتی مانند پشتیبانی 24 ساعته و یا ضمانت برای بسیاری از برند ها از مهم ترین wow فاکتورها به شمار می آیند. شما نیز می توانید همچین عبارت هایی مرتبط با کسب و کار خود بنویسید و از طریق پیامک انبوه آن ها را به مخاطبان ارسال نمایید.

انتخاب صحیح بین پیامک متنی و پیام صوتی

استفاده از برخی عبارات و کلمات در متن اس ام اس تبلیغاتی نیاز به دقت زیادی دارد. چرا که محتوای تبلیغاتی مناسب در پیامک نیاز به متراکم و کوتاه شدن دارد. بنابراین ممکن است

برخی متن های کوتاه ایجاد ابهام کند و برای مخاطب قابل درک نباشد، و یا ممکن است تأثیرگذاری برخی متن ها با لحن گفتار آن ها ارتباط مستقیم داشته باشد در این شرایط بهتر است تا به جای پیامک متنی از ارسال پیام صوتی استفاده گردد.

پیام صوتی یک از راه های تبلیغات در پنل پیامکی است که گزینه ی مناسبی برای انتقال احساس به مخاطبان است. علاوه بر این پیام صوتی به کاربران اجازه ی ارسال تبلیغات به مخاطبان گیرنده مسدود را نیز می دهد و همچنین با امکان ارسال به خطوط ثابت شهری مخاطبان بیشتری را برای کسب و کارها فراهم می کند.

انتخاب صحیح بازار هدف

یکی از موضوعات مهم در بازاریابی پیامکی و تبلیغات از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی، انتخاب درست بازار هدف است. این که انتخاب کنید پیامک انبوه را برای چه کسانی ارسال می کنید و یا برای هر قشر از جامعه چه محتوایی آماده می کنید، می تواند تأثیر مستقیمی روی نتیجه ی تبلیغات شما داشته باشد.

امکاناتی در پنل پیامکی برای تفکیک مخاطبان هنگام ارسال پیامک در نظر گرفته شده که به شما کمک می کند تا بتوانید کنترل نسبتاً دقیقی روی مخاطبان خود داشته باشید. برای مثال می توانید مخاطبان خود را بر اساس منطقه زندگی، آنتن bts ایرانسلی که از آن سرویس می گیرند، سن و جنسیت، شغل و نوع فعالیت صنفی، شهر و استان و … تفکیک کنید و با این کار مخاطبانی که احتمال تبدیل شدن آن ها به مشتری بیشتر است را مورد هدف قرار دهید.

گاهاً ممکن است فعالیت بسیاری از مشاغل محدود به منطقه ی جغرافیایی خاصی شود و به صورت بومی صورت گیرد، به همین دلیل این مشاغل می توانند با استفاده از ارسال اس ام اس منطقه ای مخاطبان حاضر در منطقه ی خود را هدف تبلیغات قرار دهند تا با جلوگیری از ارسال اس ام اس تبلیغاتی بیهوده، هزینه های تبلیغات خود را نیز کاهش دهند.

تبلیغات باید پایدار و متداوم باشد

در آخر، یک نکته ی کلی درباره ی اس ام اس تبلیغاتی وجود دارد که مانند سایر روش های بازاریابی، نیاز به تداوم و استمرار دارد. بازاریابی پیامکی به ویژه در ابتدای مسیر می تواند بسیار طاقت فرسا به نظر برسد. اما بهتر است تا گرفتار دام همچین تفکراتی نشوید. چرا که هر روش تبلیغاتی ای برای رسیدن به نتیجه و بازدهی مطلوب نیاز به ادامه دار شدن دارد. در این شرایط کافی است تا به این موضوع فکر کنید که استفاده از پنل پیامکی به دلیل هزینه ی کم و مقرون به صرفه شرایط استمرار در تبلیغات را برای شما فراهم می کند، اما ممکن بود با استفاده از سایر راهکارهای تبلیغاتی و بازاریابی قبل از رسیدن به نتیجه به دلیل هزینه های هنگفت تبلیغات از ادامه ی مسیر باز بمانید.

پس در تبلیغات پیامکی باید رویکردی پایدار داشته باشید، فراموش نکنید تعداد بیشماری از مخاطبان برای شما وجود دارند که با کمترین هزینه می توانید برای آن ها نیز اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمایید.

اگر به دنبال یک سامانه پیامکی معتبر با بهترین امکانات و ارزان ترین تعرفه ارسال پیامک هستید، می توانید با ارسال عدد 111 به شماره 50002060 و یا استفاده از لینک موجود در پایین همین صفحه به صورت رایگان در پنل اس ام اس پیام رسان عضو شوید تا کارشناسان سامانه نیز جهت ارائه مشاوره های بازاریابی پیامکی با شما تماس حاصل نمایند.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

ثبت نام ورود