پیام صوتی تبلیغاتی
پیام رسان بلاگ پیام صوتی ارسال پیامک صوتی انبوه | سامانه پیام صوتی – پنل صوتی پیشرفته

ارسال پیامک صوتی انبوه | سامانه پیام صوتی – پنل صوتی پیشرفته

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 1 بهمن 1400
دسته بندی: پیام صوتی

احتمالا تا به حال برای شما هم پیش آمده که تلفن همراهتان زنگ بخورد و یک پیامک صوتی برایتان پخش شود و تحت تاثیر صدای دلنشین آن قرار بگیرید. ارسال پیامک صوتی امکان جدیدی در دنیای فناوری اطلاعات برای خبر رسانی و ارتباط گیری با آدم هاست.

اگر شما هم می خواهید اقدام به ارسال پیام صوتی انبوه نمایید می توانید از سامانه پیام صوتی پیشرفته پیام رسان کمپین تبلیغات صوتی خود را راه بیندازید.

نمونه پیامک تبلیغاتی بیمه به صورت صوتی
نمونه پیام صوتی تبلیغاتی همایش رایگان
نمونه پیام صوتی تبلیغاتی افتتاح فروشگاه

تعجب نکنید، این صوت ها توسط گوینده مجازی سامانه صوتی پیام رسان ضبط شده است. تنها کافیست تا متن تبلیغاتی خود را وارد نمایید.
در سامانه ارسال پیام صوتی پیشرفته پیام رسان 2 روش برای ارسال پیام صوتی وجود دارد .

  1. روش اول : خودتان صدای خود را ضبط کنید و بصورت پیام صوتی انبوه ارسال کنید .
  2. روش دوم : متن مورد نظر را به گوینده مجازی سامانه دهید تا پس از تبدیل به آوای صوتی بصورت پیام صوتی انبوه ارسال شود.

پیامک صوتی این امکان را فراهم میکند تا یک فایل صوتی از پیش ضبط شده به تلفن همراه مخاطبان ارسال شود. تلفن ها زنگ میخورد و پیام ضبط شده برای همه مخاطبان پخش میشود.

با راه اندازی این امکان در سامانه پیامکی شما هم میتوانید از جمله افرادی باشید که در طول روز برای تبلیغات و یا اطلاع رسانی کار خود از پیامک صوتی استفاده می کنند.

فیلم آموزش ارسال پیام صوتی

فیلم آموزش ارسال پیام صوتی در پنل پیامک پیام رسان

با مشاهده این ویدیوی آموزشی خواهید توانست به راحتی آوای صوتی مورد نظرتان را به هر دو شیوه ی دلخواه ایجاد کرده و برای مخاطبین خود ارسال کنید.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

نحوه ارسال پیامک صوتی 

پس از ورود به پنل اس ام اس خود، می توانید از زیرمنوی مربوط به پیامک صوتی اقدام به افزودن آوای جدید کنید و یا متن خود را به گفتار تبدیل کنید.

قابلیت استودیوی صدا برداری نیز در سامانه فراهم شده تا کاربران بتوانند به راحتی آوای خود را ضبط و آن را برای مخاطبانشان ارسال کنند. 

در بخش سامانه پیام صوتی پیام رسان، امکان تبدیل متن به گفتار نیز فراهم شده که از قابلیت های پرکاربرد سامانه می باشد. کاربرانی که شرایط ضبط صدای خودشان را ندارند، با استفاده از این قابلیت می توانند به راحتی متن تبلیغاتی خود را به گفتار تبدیل کنند و آن را برای مخاطبان خود ارسال کنند.

تبدیل متن به پیام صوتی


در ادامه به چند مورد از قابلیت های پرکاربرد تبلیغات و بازاریابی صوتی میپردازیم.

کاربرد های ارسال پیام صوتی

پیام صوتی انبوه
  • به دلیل شنیداری بودن تبلیغات تماس تلفنی، از شنیدن تبلیغ توسط مشتریان اطمینان خواهید داشت.
  • نفوذ و تاثیرگذاری پیغام های شنیداری نسبت به سایر روش های ارسال 4 برابر بیشتر است.
  • محدودیت ارسال پیامک صوتی وجود ندارد و شما میتوانید به لیست سیاه مخابرات نیز ارسال داشته باشید.
  • بدون نیاز به تجهیزات خاص از طریق سایت و تنها با چند کلیک میتوانید صدای خود را به گوش مخاطبان خود برسانید.
  • در ارسال پیام صوتی انبوه می توانید حس و لحن را به کاربر خود القا کنید و یا از موسیقی پس زمینه هم استفاده کنید و

پیام صوتی تبلیغاتی راهکار مناسبی برای ارسال محتوای تبلیغاتی به خطوط تلفن ثابت می باشد و این موضوع یکی از مزیت های پیام صوتی نسبت به پیامک متنی است.  

ارسال پیامک صوتی

هزینه پیام صوتی تبلیغاتی

قیمت مناسب و بازخورد فوق العاده مناسب سامانه پیامک صوتی در برابر دیگر ابزارهای تبلیغاتی می تواند گزینه ای مناسب وپربازده در کنار ارسال پیامک تبلیغاتی باشد.

هر 30 ثانیه آوای صوتی به صورت یک واحد و یا یک پالس محاسبه میشود.

هر پالس ضریب 1.5 دارد

یعنی به ازای ارسال هر 30 ثانیه آوای صوتی، 1.5 اعتبار از اعتبار اصلی پنل شما کسر میشود.

شما می توانید برای دریافت مشاوره های تخصصی و آشنایی بیشتر با امکانات سامانه پیامکی از طریق شماره ذیل با همکاران ما در تماس باشید.

91012767 - 021

دریافت گزارش وضعیت ارسال پیام صوتی تبلیغاتی

ارسال پیامک صوتی

برای مشاهده آخرین وضعیت پیامک های ارسالی خود میتوانید از قسمت گزارش پیامک ها >پیامک های ارسال شده و ارسال نشده

در صورتی که افراد بنا به هر دلیلی پاسخگوی تماس صوتی شما نباشند،رد تماس دهند،خاموش باشند،پاسخگو نباشند و… اعتباری از پنل شما کسر نخواهد شد.

مزایای ارسال پیام صوتی

  • علاوه بر تلفن همراه شما قابلیت ارسال به تلفن های ثابت نیز را دارید.
  • در این ارسال بلک لیست معنایی ندارد و با همه مخاطبین شما تماس برقرار می شود.
  • تاثیر پیام صوتی چند برابر از سایر ارسال ها بیشتر است زیرا امکان سو برداشت در آن وجود ندارد و شما با صدا و لحن خود معانی و نکات درست را منتقل می کنید.
  • حتی میتوانید با لهجه و گویش خود پیام را تنظیم و ارسال کنید و نوعی از صمیمیت از ارتباط راه دور را به مخاطب منتقل می کند.
  • با توجه به امکان ارسال مکمل شما میتوانید تنها به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند ارسال صوتی داشته باشید.
  • شما با پیام صوتی میتوانید حجم بیشتری از پیام را به فرد منتقل کنید. بنابراین از سایر روش های تبلیغاتی مقرون به صرفه تر است. اما معمولا مخاطبان رقبت بیشتری برای دریافت پیامک های کوتاه و زیر 30 ثانیه نشان می دهند. پس سعی کنید توجه او را در همان ثانیه های اول جلب کنید.
  • پیام صوتی علاوه بر تلفن همراه، قابلیت ارسال به تلفن های ثابت نیز دارد. در این نوع بلک لیست معنایی ندارد و با تمام مخاطبین تماس گرفته می شود.
  • پیام صوتی در قالب آوا پخش می شود بنابراین لحن و گویش گوینده تاثیر به مراتب بیشتری نسبت به شیوه سنتی پیامک متنی بر مخاطبان می گذارد.
91012767 - 021

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 34

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

36 کامنت

  1. علی سلیمانی

    1 خرداد 1400

    میخوام نمایندگی بگیرم میشه تماس بگیرید

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      3 خرداد 1400

      سلام . با شماره ثبت شده تماس گرفته شد و اشتباه بوده شما میتونید از ساعت 8 صبح الی 17 عصر با شماره 35102000 - 011 تماس بگیرید . و همکاران پشتیبانی فروش آماده پاسخگویی هستن .

  2. الهام

    7 مهر 1401

    سلام ببخشید شما یه جا نوشتید = سامانه صوتی رایگان پیام رسان به شما این امکان را می هد تا پیامک های صوتی خود را بدون نیاز به پداخت هزینه اولیه و خرید پنل پیام صوتی ارسال کنید ... یعنی سامانه صوتی رایگان شا امکان ارسال پیامک صوتی رایگان هم میده ؟ من میخوام از این قابلیت شما استفاده کنم لطفا با من تماس بگیرید

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      9 مهر 1401

      سلام بله درسته ، سامانه پیامکی پیام رسان با ارائه یک پنل صوتی رایگان این امکان رو به شما میده تا بدون پرداخت هزینه به امکانات ارسال پیام صوتی دسترسی داشته باشید . برای استفاده از امکانات پنل اس ام اس پیام رسان کافیه که به صورت رایگان ثبت نام کنید . کارشناسان ما با شما تماس گرفتند اما متاسفانه پاسخگو نبودید . برای تماس با تیم پشتیبانی و کارشناسان تلفنی ما با شماره تلفن 02174912 تماس حاصل فرمایید .

  3. سالار پارودی

    7 مهر 1401

    درود ممنونم از مقاله خوب و جامعتون امکانش هست که بفرمایید چگونه میتونم تماس صوتی تبلیغاتی برای شماره تلفن های ثابت هم ارسال کنم ؟ تا جایی که حدس میزنم پیامک صوتی برای موبایل ها باشه . محبت می کنید اگر راهنمایی بفرمایید

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      9 مهر 1401

      درود خیلی ممنون . خدارو شکر که براتون مفید بوده برای ارسال پیام صوتی به تلفن های ثابت یک شهر خاص می توانید از ارسال پیوسته موجود در ارسال گروهی استفاده نمایید و رنج شماره ارسالی را مشخص کنید.در حالت دوم میتوانید شماره ها را در دفترچه تلفن پنل خود ذخیره نمایید و یا حتی مستقیما شماره ها را در قسمت ارسال گروهی وارد نمایید. ما یک مقاله کامل جهت ارسال تماس صوتی به تلفن های ثابت آماده کردیم که پیشنهاد می کنیم اون رو هم مطالعه بفرمایید .

  4. ستاره

    21 مهر 1401

    صوت ضبط شده رو میشه بصورت اتوماتیک درست کرد ؟ یعنی یک متنی به سامانه پیامک صوتی شما بدم و خودش تبدیل به صدا کنه ؟ اگه منطورتون از گوینده مجازی این باشه که عالیه

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      25 مهر 1401

      گوینده مجازی دقیقا کارش همینه . شما متن خودتون رو در کادر متنی قرار میدهید و سامانه به صورت خودکار ، متن شما را تبدیل به صوت می کند . در ویدیو اموزشی گوینده مجازی به صورت کامل مراحل تبدیل متن به صوت را توضیح داده ایم .

  5. علیرضا

    21 مهر 1401

    وقتی با پنل صوتی شما تماس گرفته میشه چه شماره ای روی گوشی مخاطب می افته ؟ اگر اون شخص به شماره زنگ بزنه چی ؟ میتونم شماره موبایل خودم رو به پنل پیام صوتی شما وصل کنم و از اون طریق تماس صوتی انبوه بفرستم ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      2 آبان 1401

      سرشماره ی صوتی سامانه پیام رسان 90002030 هست . امکان اینکه با شماره موبایل خودتون ، تماس صوتی انبوه ارسال کنید وجود نداره .

  6. Ziba95

    15 آبان 1401

    برای من یه اس ام اس ومده که شما یک پیام صوتی جدید دارید چجوری میتونم گوش بدم ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      16 آبان 1401

      سامانه پیام رسان در زمینه ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی فعالیت دارد و با پیامگیر صوتی متفاوت است . برای استفاده از پیامگیر صوتی از طریق اپراتور خودتان باید پیگیری بفرمایید . با استفاده از پیام رسان می توانید برای مخاطبین خود پیام صوتی انبوه بفرستید .

  7. fateme

    14 آذر 1401

    برای ارسال صوتی امکان اضافه کردن صدا هم هست مثلا خودم ضبط کنم و اضافه کنم ؟ و اینکه محدودیتشون چقدره ؟ میشه راهنمایی کنین ممنونم

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      14 آذر 1401

      بله میتونین از طریق گزینه ی پیامک صوتی>ثبت آوای جدید اقدام به ثبت و بارگذاری آوای مورد نظرتون کنین! فایل صوتی جهت ارسال پیامک صوتی باید به فرمت wav و با مشخصات 16Bit، 8000Hz و mono باشد. برای تبدیل فرمت فایل صوتی خودتون به فرمت wav میتونین از لینک مقابل استفاده کنین.”تبدیل فرمت آوا” ❤️❤️????????

  8. قمری

    14 آذر 1401

    سلام و عرض ادب چگونه باید ویس تبلیغاتی ضبط کنم ؟ که هم با کیفیت باشه و هم بشه راحت کار کرد باهاش

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      14 آذر 1401

      شما میتونین از طریق گزینه پیامک صوتی>ثبت آوای جدید اقدام به گویندگی متن مورد نظر خودتون کنین و در نهایت فایل قرائت شده برای سامانه آپلود کنین. فایل صوتی جهت ارسال پیامک صوتی باید به فرمت wav و با مشخصات 16Bit، 8000Hz و mono باشد. با کمک از لینک مقابل میتونین فایلی که قرائت کردین رو به فرمت های مورد تایید تبدیل کنین. “تبدیل فرمت آوای قرائت شده” و یا از لینک زیر استفاده نمایید . https://audio.online-convert.com/convert-to-wav

  9. قمری

    14 آذر 1401

    یه سوال دیگه هم داشتم ارسال صوتی به گیرنده مسدود ها هم امکان پذیر هست ؟ میشه انجامشون داد

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      14 آذر 1401

      بله ارسال پیامک صوتی به افراد گیرنده مسدود و یا حتی شماره های ثابت امکان پذیره! شما میتونین از طریق پیامک صوتی،پیام تبلیغاتی و یا خبری خودتون رو به تمامی نقاط کشور ارسال داشته باشین و از طریق منوی اصلی>ارسال های ثبت شده از آخرین وضعیت پیام ارسالی خودتون مطلع بشین????????❤️❤️

  10. یاسمن تهرانی

    14 آذر 1401

    سلام به همه پیام رسانی ها بنظرم بی درنگ به جای ارسال متنی ارسال صوتی انجام بدین واقعا محشره پیام رسان واقعا تو ارسال صوتی بی نظیر عمل میکنه من بازخورد خیلی خوبی از ارسال صوتی داشتم و بازدهی بالایی بهم داد . پیشنهاد میکنم حتما یکبار تست کنین همه شما . سامانه پیامکی فوق العاده ای هستش پیام رسان مرسی از زحماتتون

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      14 آذر 1401

      زنده باشید خانم تهرانی خیلی خوشحالیم که پنل پیامکی پیام رسان رو برای ارسال های خودتون انتخاب کردین رضایت شما افتخار ماست تیم پیام رسان همه روزه حتی روز های تعطیل در خدمت شما کاربران گرامی هست تا گام به گام باهم پیش بریم و به استراتژی ها و راهبرد های شما کاربران گرامی تحقق ببخشیم????????❤️❤️ 02174912

  11. صماواتی

    14 آذر 1401

    بانک شماره ها رو برای ارسال تماس صوتی انبوه چطوری میتونم بدست بیارم ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      14 آذر 1401

      سامانه ارسال پیامک پیام رسان به شما بعد از وارد کردن فیلتر های مورد نیاز برای ارسال SMS منطقه ای (مثل استان/شهر/…) دیتای مورد نظر با فیلتر های وارد شده رو میده،برای مثال در منطقه جغرافیایی وارده در سامانه ممکنه 10 هزار شماره ثبت شده باشه که شما میتونین با توجه به دیتای سامانه و میزان پیامک مورد نیاز خودتون ارسال خودتون رو ثبت کنین و در نهایت از طریق منوی اصلی>ارسال های ثبت شده از آخرین وضعیت پیامک های ارسالی خودتون مطلع بشین????????❤️❤️

  12. شیما

    27 آذر 1401

    امکان گزارش گیری پس از ارسال هست ؟ که ببینیم چند نفر ارسال صوتی مون رو گوش کردن و قطع کردن ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      27 آذر 1401

      امکان گزارش گیری بعد از انواع ارسال های سامانه پیامکی وجود داره! شما میتونین از قسمت منوی اصلی > ارسال های ثبت شده از آخرین وضعیت پیامک های ارسالی خودتون مطلع بشین و بتونین بازخورد پیامک های خودتون رو بررسی کنین که این مساله میتونه نقش خیلی مهمی در تعیین استراتژی و راهبرد های تبلیغاتی شما داشته باشه????????❤️❤️

  13. طاهرنژاد

    27 آذر 1401

    ارسال صوتی به شماره های ایرانسل میشه انجام داد ؟ یا فقط همراه اول هست

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      27 آذر 1401

      ارسال پیامک صوتی برای تمامی اپراتور ها از جمله ایرانسل،همراه اول،رایتل و … امکان پذیره! میتونین به راحتی به تمامی سرشماره ها و حتی شماره های ثابت پیامک صوتی ارسال کنین????????❤️❤️

  14. هما رحمانی زاده

    27 آذر 1401

    سلام روز بخیر ممنون از سایت خیلی خوبتون برای ارسال صوتی به گیرنده مسدود ها هم میشه انجام داد و اینکه میتونم به شماره های ثابت هم ارسال صوتی داشته باشم ؟ راهنمایی کنین ممنون میشم مرسی

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      27 آذر 1401

      بله ارسال پیامک صوتی به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی خودشون رو مسدود کردن و یا حتی شماره های ثابت امکان پذیره! شما میتونین پیامک صوتی خودتون رو به تمامی نقاط کشور ارسال منطقه ای کنین و با این طریق با تمامی افراد گیرنده مسدود و یا شماره های ثابت ارتباط برقرار کنین و پیام خودتون رو منتقل کنین.????????????????❤️❤️

  15. gholami

    8 دی 1401

    بنظرم ارسال صوتی پیام رسان عالیه چند روز قبل برام ارسال صوتی زده بودن و برام خیلی لذت بخش بود اینقدر خوب بود که ثبت نام کردم تو همین پیام رسان و برای کارم که آموزشگاه دارم ارسال صوتی زدم بازدهی خیلی خوبی گرفتم تا تبلیغات تو تلگرام و .. بنظرم انجام بدین شماها هم ارزش امتحان کردن هم داره تیم پیام رسان خیلی خوب مشاوره دادن بهم و خیلی با حوصله جواب دادن و راهنمایی کردن دم پیام رسان گرم عالیه

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      8 دی 1401

      خواهش میکنم جناب غلامی باعث افتخار ماست که سامانه پیام رسان رو برای ارسال های خودتون انتخاب کردین و خیلی خوشحالیم که تونستیم در این زمینه کمکی کرده باشیم????????????????❤️❤️

  16. نیما خلفیان

    8 دی 1401

    در این روش ارسال پیام صوتی ارسال به تلفن ثابت انجام میشه ؟ hvshg \dhl w,jd

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      8 دی 1401

      در پیام صوتی هیچ محدودیتی در دریافت کنندگان وجود نداره! شما میتوین پیام صوتی خودتون رو به تمامی شماره ها حتی شماره های گیرنده مسدود و یا شماره های ثبت ارسال داشته باشین همین طور بعد از ارسال پیام میتونین از لحظه به لحظه ی آخرین وضعیت پیامک های ارسالی خودتون اطلاع داشته باشین ????????❤️❤️????????

  17. روحانی شمس

    21 اسفند 1401

    سلام من مقاله شمارو کامل خوندم اما جواب این سوال خودم را نگرفتم که این روش ارسال پیامک صوتی چه کاربردی دارد؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      24 اسفند 1401

      سلام جناب شمس ارسال پیامک صوتی یک روش جذاب و تاثیرگذار برای تبلیغات و اطلاع رسانی افرادی است که شماره آن ها را دارید . با استفاده از این روش می تونیبه شماره هایی که جز گیرنده مسدود هستند نیز پیام خودتون رو ارسال کنید . چرا که متن تبلیغاتی شما به صورت صوت برای این افراد ارسال میشه و آوای شما برای آن افراد قرائت میشه همچنین قابلیت ارسال پیام صوتی به تلفنهای ثابت نیز در این روش فعاله ، یعنی میتونید به جامعه بزرگتری از افراد دسترسی داشته باشید . جهت دریافت مشاوره رایگان میتونید با کارشناسان ما تماس بگیرید . 02174912

  18. موسسه نوین گاما

    21 اسفند 1401

    سلام میخوام یه صوت برای تبلیغات آموزشگاه خودم آماده کنم و برای دانش آموزان ارسال پیام صوتی انبوه انجام بدم . اگر دانش آموز صوت رو کامل گوش نده هزینه اش برگشت داده میشه ؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      24 اسفند 1401

      سلام بله ، اگر مخاطب شما به تماس صوتی پاسخ نده اعتبار کسر شده به حساب شما بازگشت داده خواهد شد .

ثبت نام ورود