پنل اس ام اس شیراز؛ ارسال اس ام اس تبلیغاتی و انبوه در استان فارس
پیام رسان بلاگ پنل اس ام اس شهر و استان پنل اس ام اس شیراز؛ ارسال اس ام اس تبلیغاتی و انبوه در استان فارس

پنل اس ام اس شیراز؛ ارسال اس ام اس تبلیغاتی و انبوه در استان فارس

نوشته ای از سپیده دادخواه
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

خوشا شیراز و وضع بی مثالش *** خداوندا نگه دار از زوالش

یکی از کلان شهر های بزرگ ایران که مرکز استان فارس می باشد شیراز است. شیراز به شهر شعر و باغ و گل و بلبل معروف است. همچنین به خاطرِ داشتن باغات انگور، نوشیدنی شیراز شهرت جهانی دارد. باغ ارم، باغ دلگشا، باغ جهان نما از باغ های معروف و دیدنی شهر شیراز هستند. شیراز به دلیل داشتن امکان تاریخی و فرهنگی و جاذبه های طبیعی بسیار، همه ساله گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند.

با این اوصاف، آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بتوانید گردشگرانی که به شیراز می آیند را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید؟

هر چقدر هم کسب وکار و محصولات قابل ارائه شما فوق العاده باشند اما باز هم نیاز هست که محصولات و کار خود را تبلیغ کنید زیرا اگر تبلیغی انجام نشود هیچ کس از آن آگاهی پیدا نمی کند. در هر کسب و کاری مهمترین مسئله، جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان وفادار می باشد. بنابراین بهتر است که بتوانید با کمترین هزینه ی تبلیغ در شهر شیراز، بیشترین بازخورد را دریافت کنید.

اگر تبلیغات پیامکی به درستی انجام شود قطعا منجر به جذب مشتریان بیشتر و مشتریان بیشتر منجر به رونق و کسب درآمد بیشتر می شود که هر کسی در دنیای بازار به دنبال درآمد و سرمایه گذاری بیشتر است. اما اگر تبلیغات به شیوه ی صحیحی انجام نشود نه تنها باعث کسب درآمد نمی شود بلکه باعث می شود مقدار زیادی از پول های ارزشمند شما به هدر برود.

مخاطبان هدف خود را در شهر شیراز بشناسید

در واقع تبلیغات یک بازی متفکرانه است که برای بُرد فقط کافیست از قوانین بازی پیروی کنید. اصلی ترین و مهمترین قانون، شناختن مخاطبان هدف است.

حال باید این سوال را از خود بپرسید که می خواهید به چه شهری در استان فارس یا اشخاص با چه گروه سنی و چه منطقه ای در شهر شیراز ارسال پیامک انجام دهید؟ می خواهید چه مشتریانی را به خود جذب کنید؟ آیا تولید کننده هستید و می خواهید گروه های شغلی مشخصی را هدف قرار دهید؟

حال اگر مخاطبان خود را مشخص نمودید می توانید با استفاده از سامانه پیامکی رایگان پیام رسان نسبت به ارسال پیامک انبوه اقدام نمایید.

ارسال پیامک به صورت منطقه ای بر اساس شهرهای استان فارس

سامانه ارسال پیامک پیام رسان برای شما امکانی را فراهم آورده که بتوانید به هر یک از شهر های استان فارس ارسال انجام دهید.

آباده ، آباده طشک ، ایزدخواست ، بهمن ، صغاد ، اردکان (سپیدان) ، ارسنجان ، استهبان ، رونیز ، اشکنان ، افزر ، اقلید ، سده ، اهل ، اوز ، ایج ، باب انار ، بالاده ، بنارویه ، بوانات ، کره ای ، بیرم ، بیضا ، جنت شهر ، جهرم ، خاوران ، قطب آباد ، جویم ، حاجی آباد (زرین شهر) ، خرام ، خرامه ، خرم بید ، خشت ، خنج ، خور ، داراب، داریان ، دبیران ، زاهد شهر ، زرقان ، زرین دشت ، حاجی آباد ، سروستان ، سعادت شهر ، سورمق ، سیدان ، ششده ، شهر پیر ، شیراز ، صفاشهر ، قادرآباد ، علامرودشت ، فتح آباد ، فراشبند ، فسا ، فیروز آباد ، قائمیه ، قطب آباد ، قیروکازرین ، کازرون ، کنار تخته ، کوار ، گراش ، گله دار ، لار ، لارستان ، بیرم ، لامرد ، لپونی ، مرودشت ، مشکان ، مصیری ، ممسنی ، مهر ، وراوی ، میمند ، نوبندگان ، نودان ، نورآباد ، نی ریز ، کامفیروز و … شهرهایی هستند که می توانید با استفاده از پنل پیامک پیام رسان انتخاب و به کل یا بخشی از شماره ها ارسال پیامک انجام دهید.

به عنوان مثال تعداد شماره های همراه اول برای شهر شیراز 464014 شماره خطوط دائمی و 1305290 شماره خطوط اعتباری و تعداد شماره های ایرانسل 824271 شماره ثبت شده است.

ارسال پیامک در شهر و استان خاص از طریق پنل پیامکی پیام رسان امکان پذیر است.

این نوع ارسال زمانی کاربر دارد که می خواهید کل شماره های شیراز را مخاطب قرار دهید. مثلا برای تبلیغات در انتخابات، این ارسال یک گزینه مناسب است. از این طریق می توانید نام کاندیدای مورد نظر خود را به اطلاع عموم مردم برسانید.

همچنین می توانید از قابلت ارسال پیامک از نقشه استان و شهر های یزد ، اقدام به ارسال پیامک انبوه نمایید .

افزایش، جذب و حفظ مشتریان حاضر در شهر شیراز

پنل پیامک پیام رسان به دلیل وجود ارسال های متنوع، قدرت انتخاب شما در این زمینه بسیار کرده است. اگر میخواهید گردشگران شهر شیراز به عنوان مشتریان جدید جذب و به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید، با استفاده از ارسال بر اساس آنتن BTS ایرانسل این کار میسر هست.

بدین صورت که به هر شخصی که در شهر شیراز در منطقه ای که انتخاب می نمایید، سکونت داشته و یا طی 14 روز اخیر در منطقه ی انتخابی تردد داشته باشند همانند گردشگران، ارسال پیامک انجام می شود. نا گفته نماند این ارسال مستقیما از سمت اپراتور ایرانسل انجام می شود و حداقل ارسال نیز به میزان 10000 پیامک است. حال پس از ارسال باید اقداماتی از سوی شما انجام گردد.

قدم اول: برای افزایش مشتریان کافیست، تمامی افرادی که با شما تماس می گیرند، اقدام به ذخیره سازی شماره هایشان کنید و یا از مخاطبان خود، جهت عضویت در باشگاه مشتریان، شماره همراه آنان را به همراه تاریخ تولد یا … درخواست کنید.

با دریافت شماره همراه مشتریان می توانید آنان را از تمامی تخفیفات و یا اهدافی که برای جلب رضایت مشتریان در نظر گرفتید با خبر سازید. اما در نظر داشته باشید که در ارسال پیامک افراط نکنید زیرا منجر به از دست دادن مشتریان می شود.

قدم دوم: مهمترین مسئله ایجاد حس اعتماد است. اکثر مخاطبان از اینکه پیام تبریک تولد را دریافت می کنند ناراحت و یا کلافه نمی شوند بلکه بسیار احساس خرسندی دارند. با ارسال یک پیامک این چنینی هم، حس رضایت را به مشتریان خود القا می کنید و هم تصویر خوبی را از مجموعه خود در ذهن آنان ایجاد می کنید.

بی شک این سوال در ذهنتان ایجاد می شود که چطور ممکن است تاریخ تولد تمامی مشتریان را به خاطر بسپارید؟! بهتر است بگویم خیالتان راحت، انجام این کار را به ما بسپارید. با استفاده از سامانه ارسال پیامک پیام رسان فقط با یکبار ثبت تاریخ تولد در پنل پیامکی به طور خودکار به تعداد دفعات و هر ساعتی که شما بخواهید، ارسال پیامک به صورت دوره ای انجام می دهد.

ارسال پیامک به یک منطقه ی خاص از استان فارس بر اساس کدپستی

آیا به تازگی کسب و کار جدیدی را در معالی آباد شیراز راه اندازی نمودید؟ یا از شهرک صدرا به عفیف آباد نقل مکان داشته اید؟ برای اینکه بتوانید دوباره از ابتدا کسب و کار خود را رونق ببخشید چه چاره ای اندیشیده اید؟ قطعا بعد از نقل مکان نمی خواهید دست به سینه به انتظار ورود مشتری جدید بنشینید!

پنل پیامکی پیام رسان امکانی را فراهم آورده که بتوانید بر اساس کدپستی به منطقه ی ارم یا ستارخان یا هر منطقه ای از شیراز ارسال پیامک انجام دهید. از این طریق می توانید با کمترین هزینه بیشترین بازخورد و درآمد را داشته باشید. نکته ی حائز اهمیت این است که حداقل تعداد در این ارسال 1000 شماره می باشد.

ارسال پیامک بر اساس گروه های شغلی شهرهای استان فارس

یکی دیگر ارسال های پرکاربرد که با فیلتر استان و شهر در پنل پیامک پیام رسان قرار دارد، ارسال بر اساس مشاغل و اصناف می باشد. در نظر بگیرید شما وارد کننده لوازم آرایشی می باشید. برای تبلیغ حرفه ی خود از چه نوع ارسالی برای شهر شیراز استفاده می کنید؟ ارسال به کل شیراز یا ارسال به محدوده ی فعالیت خود بر اساس کدپستی و یا پیش شماره؟

سامانه ارسال پیامک پیام رسان برای جلب رضایت و کاربردی بودن پنل برای این منظور، گروه های شغلی مختلف واقع در استان فارس را فراهم آورده که بتوانید هر تبلیغی در ارتباط با حرفه ی خود انتخاب و سپس اقدام به ارسال نمایید.

همانند مثالی که در بالا ذکر شد بهترین ارسال برای کسی که وارد کننده لوازم آرایش هست این است که از گروه شغلی آرایشگاه و لوازم آرایشی که با تعداد 20672 شماره ثبت شده برای استان فارس است استفاده نماید.

و اما سخن آخر

برای پول در آوردن باید هزینه کرد و نباید در تبلیغ خصاصت به خرج دهید اما منظورم این نیست که همه ی درآمد حاصله را صرف تبلیغات کنید. قطعا راه هایی برای صرفه جویی وجود دارد که یکی از این راه ها استفاده از پنل پیامک پیام رسان است که می توانید با یک ثبت نام رایگان در سامانه پیامک و با کمترین هزینه ی ارسال پیامک، برند و محصول خود تبلیغ کنید.

برای مشاوره بیشتر میتونین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشین:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سپیده دادخواه

سپیده دادخواه

سپیده، دختر بهار، متولد اولین روز عید نوروز، که در رشته ی مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و جزو اولین افرادی هست که به عنوان پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست. از خصلت های مهم سپیده، پیگیر و دلسوز بودنشه که باعث شده همیشه به عنوان یک پشتیبان قوی ، تو کارش موفق باشه. از نگاه این دختر بهار، زمانی پشتیبانی معنا پیدا میکنه که تا زمان رفع شدن مشکل، کنار فرد باشه و با ارائه راه حل های درست ، اون مشکل حل بشه. همونطور که از اسمش پیداست به معنای واقعی پشتیبان باشه. سپیده قلب مهربونی داره که با وجود فرسنگ ها فاصله از تیم، همیشه گرامای حضورش حس میشه. و با همین رو حیه ای که داره عاشق کارهای هنریه و همیشه دنبالشون میکنه.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود