منشی پیامکی
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان آموزش استفاده از منشی پیامکی در سامانه پیام رسان + فیلم آموزشی

آموزش استفاده از منشی پیامکی در سامانه پیام رسان + فیلم آموزشی

نوشته ای از نیکان نصرالله تبار
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

سامانه پیامکی پیام رسان، برای افزایش راحتی کاربران، قابلیت هایی را برای ارسال پاسخ خودکار به پیامک های ورودی (پیامک هایی که مخاطبان به شماره اختصاصی کاربران سامانه ارسال می کنند) در نظر گرفته است. این قابلیت که تحت عنوان “منشی پیامکی” شناخته می شود به کاربر پنل اس ام اس این امکان را می دهد تا با اعمال تنظیمات و ورود متن های پیش فرض جهت پاسخگویی خودکار، بتواند بخشی از مسئولیت های خود را به سامانه پیامکی پیام رسان محول کند و خود با خیالی آسوده بر روی بازاریابی پیامکی و تولید محتوا تمرکز کند.

نحوه استفاده از منشی پیامکی در پنل اس ام اس

برای استفاده از منشی پیامکی، کاربر باید پس از ورود به پنل پیامکی، از منوی امکانات گزینه ی “منشی و پاسخ خودکار” را انتخاب کند. سپس باید با استفاده از آیکون “+” در قسمت سمت چپ بالای صفحه، اقدام به معرفی منشی جدید کرد. در مرحله ی اول باید نام منشی پیامکی و فیلترها و شرط های مربوط به آن را وارد کرد. درواقع کاربر در این قسمت باید با اعمال تنظیمات در سامانه پیامکی خود، مشخص کند که منشی پیامکی به چه دریافت هایی باید پاسخ خودکار ارسال نماید. کاربر پنل پیامکی می تواند با اعمال 1 تا 3 شرط مختلف، شرایط پاسخگویی منشی پیامکی را جزئی تر و دقیق تر کند.

در مرحله بعدی کاربر می تواند نوع عکس العمل به پیامک های دریافتی را مشخص کند. به این معنی که کاربر می تواند برای مثال پوشه ای را در قسمت پیامک های دریافتی معرفی کند و با انتخاب آن پوشه مشخص کند که پیامک ها در پوشه ی مورد نظر ذخیره شوند. همچنین متن پاسخ خودکاری که منشی پیامکی به مخاطبان ارسال می کند نیز باید در این قسمت وارد شود.

تنظیمات دیگری مانند فوروارد کردن پیامک ورودی به یک شماره ی خاص، افزودن و یا حذف شماره ی مخاطبانی که پیامک فرستاده اند و یا ارسال پیامک به مخاطبین دفترچه را نیز می توان در این صفحه اعمال کرد. برای زمان هایی که کاربر پنل اس ام اس به اینترنت دسترسی ندارد و یا می خواهد بدون ورود به پنل پیامکی خود اقدام به ارسال پیامک کند می تواند با استفاده از گزینه ی ارسال پیامک به مخاطبین دفترچه و اعمال شرط مخصوص به خود، متن مورد نظر را به شماره اختصاصی خود ارسال کند تا سامانه به صورت خودکار آن پیامک را برای مخاطبین ذخیره شده در دفترچه تلفن ارسال نماید.

کاربرد منشی پیامکی

همانطور که می دانید سامانه پیامکی به دلایل مختلفی مانند بازاریابی پیامکی، ارسال پیامک انبوه، ارسال اس ام اس تبلیغاتی ، اطلاع رسانی و … مورد استفاده قرار می گیرد. اما ارتباط با مشتری و مخاطب نیز یکی از مهم ترین دلایل استفاده کاربران از پنل اس ام اس است. منشی پیامکی به کاربر سامانه ارسال پیامک کمک می کند تا بتواند به راحتی ارتباط خود را با مشتریان خود حفظ کند.

منشی پیامکی یکی از امکانات مهم سامانه پیام کوتاه است که برای کسب و کارها استفاده ی مخصوص به خود را دارد. برای مثال فست فود ها و رستوران ها می توانند اقدام به ارسال منوی غذای خود کنند، تولیدی ها می توانند ثبت سفارش انجام دهند و شرکت ها می توانند روال استخدام خود را از این طریق پیگیری کنند. این ها تنها مثال هایی از کاربرد منشی پیامکی بودند.

یکی دیگر از کاربردهای منشی پیامکی که این قابلیت را به عصای دست کاربران تبدیل کرده است، امکان ارسال پیامک بدون ورود به سامانه و دسترسی به اینترنت است. کاربر با استفاده از این امکان می تواند به راحتی در هر لحظه و هرجا متن مورد نظر خود را تنها با یک تلفن همراه ساده بنویسد و اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی کند.

فیلم آموزش استفاده از منشی پیامکی در سامانه پیام رسان

برای مشاوره های تخصصی بیشتر می توانید از طریق شماره های ذیل با همکاران ما در تماس باشید:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از نیکان نصرالله تبار

نیکان نصرالله تبار

نیکان حدوداً سی ساله است. به واسطه ی علاقه اش به حیوانات همیشه دوست داشته دامپزشک بشه ولی در نهایت IT خونده و الان هم میونه ی خوبی با مسائل مرتبط با کامپیوتر و تکنولوژی داره. نیکان اوقات فراغتش رو با نواختن سازهایی مثل گیتار و ویولن پر می کنه و دستی به قلم هم داره به طوری که هرجا هم که قلم و کاغذی باشه یک بیت شعر می نویسه. نیکان معتقده خنده بر لب کسی نشوندن بزرگترین هنر دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود