مشتری مداری و پیامک تبلیغاتی
پیام رسان بلاگ حفظ مشتری مشتری مداری و پیامک تبلیغاتی

مشتری مداری و پیامک تبلیغاتی

نوشته ای از الهه احمدی
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399
دسته بندی: حفظ مشتری

یکی از دلایلی که باعث روی آوردن مشاغل و کسب و کارهای مختلف به خرید سامانه پیامکی گردیده است، اهمیت حفظ مشتری و مسئله ی مهم مشتری مداری است. همانطور که قبلاً گفته بودیم، پیامک تبلیغاتی را می توان برای جذب مشتری جدید و یا حفظ مشتریان فعلی استفاده کرد. افزایش رقابت در میان کسب و کارها، همیشه دریافت خدمات را برای مشتریان آسان تر می کند، اما به همین میزان حفظ مشتریان برای مشاغل به موضوع مهم تری تبدیل می شود.

یکی از روش های مؤثر جذب مشتری، بازاریابی پیامکی است. اما با وجود رقبای فعال، لحظه ای درنگ کافی است تا مشتریان خود را از دست دهید. به همین دلیل امروز می خواهیم با هم بررسی کنیم که چگونه می توان با استفاده از پنل اس ام اس در راستای حفظ رضایت مشتریان گام برداشت و با رعایت اصول مشتری مداری، مخاطبانتان را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

حفظ مشتری از طریق پنل اس ام اس

همانطور که می دانید جذب مشتری بسیار آسان تر از حفظ مشتری است و این بین مسئله ی مشتری مداری نقش بسیار مهمی ایفا می کند. پنل اس ام اس شرایط را برای برقرار کردن ارتبط نزدیک با مشتریان فراهم کرده که این ارتباط را می توان را می توان به گونه های مختلف به منظور حفظ و افزایش رضایت مشتری به کار گرفت.

یکی از مهم ترین راهکارهایی که کارشناسان بازاریابی برای افزایش میزان فروش و درآمد پیشنهاد می دهند، نگه داشتن مشتریان است. این که تمام تمرکز را در مسیر تبلیغات روی جذب مشتری بگذاریم همیشه کارساز نیست. پیامک تبلیغاتی را با کمی دقت در نگارش محتوا می توان به عنوان یکی از بهترین ابزارها برای ارتباط مستمر با مشتریان دانست.

نظرسنجی پیامکی، بهترین روش دریافت انتقادات

هیچوقت نمی توان رضایت تمام مشتریان را جلب کرد و هر مسیری و رفتاری که کسب و کارها پیش بگیرند همواره مشتریان ناراضی نیز وجود دارند. اما تجربه ثابت کرده بخش زیادی از مشتریان ناراضی را می توان تنها با شنیدن صدای انتقاد و شکایت آن ها حفظ نمود. فراهم کردن فضا برای ارتباط مستقیم با مسئول مربوطه به منظور ارائه شکایات، هم احترام به حقوق مشتری محسوب می شود و هم گاهاً می تواند خشم و نارضایتی مشتری را در لحظه برطرف کرده و ذهنیت بد به وجود آمده را از بین ببرد.

به همین منظور قابلیتی تحت عنوان نظر سنجی پیامکی در سامانه فراهم گردیده تا کاربران بتوانند از نظرات و انتقادات مشتریان خود آگاه شوند. می توان برای تأثیرگذاری بیشتر این درگاه ارتباط را تحت عنوان “ارسال انتقادات و پیشنهادات به مدیر” به مشتریان معرفی کرد. رساندن صدای انتقاد و یا ارائه پیشنهادات از طرف مشتریان به بالاترین سطح مسئول همیشه افزایش رضایتمندی را به دنبال خواهد داشت.

یک گام جلوتر و یک پله بالاتر از مشتریانتان باشید

قدیمی ها می گفتند ” آب نطلبیده مراد است”. حال اگر این آب در حالت تشنگی باشد که فبها المراد است. مشتریان برای رفع نیازهایشان به شما مراجعه می کنند. شما می توانید تشنگی آن ها را با قبل از این که درخواست آب کنند از طریق پیامک تبلیغاتی برطرف کنید. به این معنی که قبل از این که آنها سوال بپرسند اطلاعات لازم را به آن ها بدهید.

برای مثال از به طور منظم مشتریان را از کالاها و خدمات پرکاربرد و جدید آگاه کنید. روش های خرید حضوری و غیرحضوری را اطلاع رسانی کنید، جشنواره های تخفیفاتی را به اطلاعشان برسانید و یا مدت زمان انتظار مشتری برای دریافت خدمات مورد نظر را از طریق ارسال پیامک اعلام کنید.

مسابقه و جایزه در بازه های زمانی مختلف

در پنل اس ام اس می توانید اقدام به برگذاری مسابقه پیامکی کنید و با اهدای جوایز مختلف و حتی کوپن های تخفیف به عنوان جایزه به مشتریانتان انگیزه ی خرید مجدد را بدهید. بودجه ای را برای این موضوع در نظر بگیرید و بگذارید مخاطبانتان بدانند که مسابقه و جوایز شما ادامه دارد. حتی می توانید از بین مشتریان ماهانه قرعه کشی کرده و جایزه بدهید. به این صورت که از مشتریان بخواهید شماره ی فیش یا فاکتوررشان را برای شما ارسال کنند و از میان شماره های ارسالی قرعه کشی صورت دهید.

کارشناسان پنل پیامکی رایگان پیام رسان همواره با ارائه نتایج تحقیقات و استفاده از تجربیات سال ها فعالیت در زمینه بازاریابی پیامکی می کوشند تا بهترین راهکارها را جهت استفاده و بهبود روند تبلیغات شما کاربران عزیز ارائه دهند. اگر شما نیز صاحب کسب و کاری هستید و نیاز به یک روش تبلیغات کم هزینه و مؤثر را دارید، همین حالا از طریق لینک زیر اقدام به ثبت نام رایگان در سامانه پیامکی کنید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره بازاریابی و تبلیغات در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از الهه احمدی

الهه احمدی

الهه، فارغ التحصیل رشته کامپیوتر و متولد روز طبیعته. علاقه ی زیادی به انجام کارهای هنری داره و به همین علت هم، تمام دقتش رو در به نحو احسن انجام دادن اون کار میزاره. از جمله کارهایی که می تونه وقت زیادی رو صرفش بکنه و خسته نشه، پرورش گل و گیاهه. به همین علته که طبیعت را دوست داره ، از دیدن مناظر لذت میبره و عاشق طبیعت گردیه. از نگاه الهه، قشنگ ترین حس دنیا دیدن و روییدن جوانه ی کوچک گل از دل خاکه که نوید در حرکت بودن زندگی رو میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود