امکان اضافه کردن پیوست فایل در منوی پشتیبانی
پیام رسان بلاگ امکانات پیام رسان قابلیت جدید پیام رسان: امکان اضافه کردن پیوست فایل در منوی پشتیبانی

قابلیت جدید پیام رسان: امکان اضافه کردن پیوست فایل در منوی پشتیبانی

نوشته ای از سمانه اسدی
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

برای اینکه بتونیم بهتر و سریعتر کمکتون کنیم لینک ضمیمه ی فایل و تصویر تو منوی پشتیبانی براتون فراهم شده و این امکان رو فراهم می کنه که با استفاده از ارسال تصویر، توضیح بیشتری در مورد مشکل احتمالی که براتون پیش اومده ارائه بدین و در نتیجه واحد پشتیبانی هم میتونه درک بهتری از درخواستتون داشته باشد.

فقط کافیه زمان ثبت تیکت بعد از ارائه ی توضیح در مورد درخواستتون اگه با اختلال یا خطایی مواجه شدین تصویرش رو با کلیک روی گزینه ی browse برامون ارسال کنین و همین موضوع کمک می کنه که روند پاسخگویی به شما عزیزان سریعتر شود.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 1 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سمانه اسدی

سمانه اسدی

سمانه یا بهتره بگم قلب بزرگ و مهربونی که هیچوقت کینه و کدورتی توش راه نداره، به محض فارغ التحصیل شدنش در رشته ی عمران در سال 91 ،به تیم پیام رسان پیوست. بخاطر سوابق درخشانش، مدیر فروش و قلب شرکته. سمانه تو شرکت به روحیه ی دوستانه و چهره ی خندان معروفه و همین موضوع باعث شده تا هم به بقیه انگیزه بده و هم خودش تو کار بهترین باشه. سمانه از جمله افرادی هست که رو دوستی باهاش خیلی میشه حساب کرد، حتی خارج از محیط کار. با وجود سمانه تو شرکت، گذر زمان اصلا معنا نداره. چون همیشه پرانرژی هست و این حس و حال مثبت رو به همکارنشم انتقال میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود