پیامکی برای باشگاه های ورزشی
پیام رسان بلاگ سامانه پیامکی مشاغل راهکارهای عملی در سامانه پیامکی برای باشگاه های ورزشی

راهکارهای عملی در سامانه پیامکی برای باشگاه های ورزشی

نوشته ای از لیدا رامبد
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

چندین باشگاه ورزشی رو برای پیداکردن ساعت مناسب رشته مورد علاقه ام رفتم اما نتونستم کلاس توی ساعت مناسب رو پیدا کنم. اما دیروز یک پیامک از یکی از باشگاه ها واسم اومد که نوشته بود کلاس تو همون ساعت مورد نظر من تشکیل میشه و اگه بخوام میتونم شرکت کنم.

یادم اومد که شماره همراهم رو ازم گرفته بودن و بهم گفتن شماره منو توی پنل پیامکیشون ثبت میکنن.

از اونجایی که من خودم برای فروشگاهم از پنل پیامکی پیام رسان استفاده میکنم به نظرم چقدر این پنل های اس ام اسی میتونه برای باشگاه ها کاربردی باشه، چون که بیشتر از 80 درصد افراد در طول روز تلفن همراهشون کنارشونه، پس شما با تلفن همراه به این تعداد از افراد دسترسی دارین. فرقی نمیکنه چه پیامی میفرستین اما درصد دیده شدن پیام خیلی بالاست و بیشتر افراد به پیامک واکنش نشون میدن.

از طریق ارسال پیامک بین شما و مشتری هیچ واسطه ای وجود نداره و به صورت مستقیم با اون در ارتباط هستین.

هدفمند و ویژه ارتباط برقرار کنیم

البته امروزه از تبلیغات در شبکه مجازی هم استفاده زیادی میشه اما در نظر داشته باشین این نوع تبلیغات هدفمند نیست و مخاطبین زیاد اما نامرتبطی داره.

با استفاده از پنل پیامکی و استفاده از فیلتر ارسال پیامک انبوه مثل ارسال منطقه ای، سن و جنسیت، مشاغل و اصناف و … میتونین به مخاطبین کمتر اما مرتبط تر با هدفتون ارسال پیامک داشته باشین.

میتونین از این ارسال ها برای اعلام رویدادها مثل تخفیفات ویژه یا برگزاری کلاس های جدید استفاده کنید و یا اینکه در قالب ارسال یک اس ام اس یادآوری تاریخ تمدید عضویت آنها را پیش از موعد اتمام بهشون یادآوری کنید.

ممکن است برخی از مشتریان شما فراموش کرده اند که عضویت خودشان را تمدید کنند یا اصلا قصد رفتن از باشگاه بنا به هر دلیلی داشته باشند، به هر حال با این کار نشان می دهید که برایشان ارزش قائلید و زمینه ساز یک حس خوب در آنها می شوید بطوریکه میتونه نظر آنها رو به کل نسبت به شما تغییر دهید.

مشتری را به خود پایبند کنید

از نظر روان شناسی ارسال پیامک با اسم مخاطب حس صمیمیت ایجاد میکنه. شما میتونین با دریافت شماره همراه و نام از مشتری و ثبت اون در پنل پیامکی، اس ام اس ها رو با استفاده از ارسال اختصاصی یا متناظر با نام مشتری ارسال کنین.

و با داشتن شماره ها در دفترچه تلفن پنل تبریک تولد، یادآوری پرداخت هزینه، تعطیلی باشگاه، اضافه شدن رشته جدید و … را اطلاع رسانی کنید.

در نظر بگیرید ارسال همین پیام ها و قطع نشدن ارتباط باشگاه با ورزشکار در واقع درگیر نگه داشتن مشتری و نشان دهنده این مساله است که اون برای شما مهمه، و حتی شاید راهی برای برگرداندن افرادی که به هردلیلی باشگاه رو ترک کردن باشه.

استفاده از امکانات پنل برای جذب مشتری

البته این باشگاه یه کار جالب دیگه هم با پنل پیامکیش انجام میده و اون برگزاری مسابقه پیامکیه.

یه مسابقه پیامکی برگزاری میکنه و بین کسایی که گزینه صحیح رو ارسال کردن قرعه کشی برگزار میکنه و برنده جایزه تخفیف 30 درصدی دوره رو میگیره.

کار جالب دیگه ای که باشگاه ها میتونن انجام بدن فعال کردن منشی پیامکی پنل شان است با این کار اگر بخواهیم توی دوره ورزشی خاصی ثبت نام کنیم میتونیم یک عدد رو به شماره اختصاصیشون ارسال کنیم و یک پیامک ثبت نام موفق در دوره دریافت کنیم.

معمولا در بازاریابی مساله مهمتر از جذب مشتری، چه طور نگه داشتن اونه.

و همانطور که می بینیم بازاریابی پیامکی هم چنان قدرت خودش رو در ارتباط موثر با مشتری داره اگر به درستی ازش استفاده بشه.

چنانچه شما مدیریت باشگاه ورزشی را برعهده دارید و قصد دارین گامی نو برای رونق کسب و کارتان بردارین. پیشنهاد میکنیم از سامانه پیامکی پیام رسان برای فعالیت خودتان استفاده کنین و بازخورد مثبت آن را در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایید، بیش از 300,000 کاربر حقیقی و حقوقی سامانه گواه این ادعا می باشد.

برای مشاوره بیشتر میتونین با شماره های زیر با ما در ارتباط باشین:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از لیدا رامبد

لیدا رامبد

لیدا دختر مهربون و آرومی هست و روحیه ی لطیفی داره و بخاطر این روحیه حساسش رشته ی گیاه پزشکی را برای ادامه تحصیلش انتخاب کرده. لیدا به تازگی به تیم پیوسته و عاشق کار کردنه و صبحش رو به امید شروع یک روز کاری دیگه با اشتیاق زیاد آغاز می کنه. عاشق چیزهای کوچک با ظرافت بالا هست و کلکسیونی از گل های مینیاتوری داره. از تفریحاتش مسافرت رفتن هست و تقریبا به همه ی استان های کشور سفر داشته و با آداب و رسوم و تاریخچه شهرها آشناست و همین باعث شده با همه گرم و صمیمی برخورد کنه.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود