محاسبه هزینه
پیام رسان بلاگ آموزشی تبلیغات ارزان[صفر تا صد] +معرفی 5 روش تبلیغاتی ارزان کسب و کار

تبلیغات ارزان[صفر تا صد] +معرفی 5 روش تبلیغاتی ارزان کسب و کار

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 29 خرداد 1401
دسته بندی: آموزشی

امروزه با وجود رقابت بین کسب و کارهای آنلاین و آفلاین داشتن تبلیغات ارزان یکی از راه هایی است که به شما کمک میکند همیشه در صدر گفت و گوهای حوزه ی فعالیت خود باشید.

در این مقاله به معرفی انواع روش های تبلیغات ارزان (+معرفی ارزان ترین روش تبلیغاتی ) پرداخته ایم که به شما کمک می کند تا بودجه تبلیغاتی خودتان را به صورت بهینه مصرف کنید .

به عنوان مثال تا وقتی اسمی از فروشگاه های زنجیره ای به گوش میرسد اولین فروشگاه افق کوروش است که به ذهنمان خطور خواهد کرد.

چنین مشاغلی به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده شروع به کار کردند و تبلیغات نیز جزوی جدانشدنی از این کسب و کارها بوده است. انواع  تبلیغات را هم برای کسب و کار های آنلاین و هم آفلاین میتوان در نظر داشت.

در این مقاله از سامانه پیامکی پیام رسان چندین روش تبلیغات ارزان را برایتان بازگو میکنیم اما آنچه که مهم است یافتن راه تبلیغاتی می باشد که شما را به هدف مدنظر نزدیک تر کند.

کسب و کار ها ، مشاغل و افراد مختلف می توانند از این روش ها جهت تبلیغات مشاغل خودشان استفاده نمایند .

به صورت انبوه پیامک تبلیغاتی ارزان ارسال کنید

بعید به نظر میرسد امروزه کسب و کاری باشد که از سامانه پیامکی استفاده ای نداشته باشد. اغلب کسب و کار ها با داشتن پنل پیامکی میچرخد .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

شما یک فروشگاه اینترنتی را در نظر بگیرید چنین فروشگاهی در ابتدای ثبت نام برای احراز هویت برای شما یک کد فعالسازی پیامک میکند ، پس از ثبت نام نیز پیامک خوشامد دریافت میکنید به همراه اطلاعات ورود به اکانت خودتان ، پس از اتمام خرید نیز شماره سفارش و مبلغ خرید نیز برای پیگیری بیشتر پیامک میشود.

تبلیغات پیامکی

چنین سازو کاری در فروشگاه های آفلاین و حضوری به صورت زبانی انجام میشود ولی باید این سبک از مشاغل همواره تبلیغات برای جذب مشتری و پیامک های دوره ای برای نگهداری مشتری را در پروسه ی تبلیغاتی خودشان قرار دهند.

سامانه پیامکی ارزان و همیشه در دسترس شما خواهد بود و به سادگی چند کلیک و با دسترسی به اینترنت می توانید برای تبلیغات استفاده نمائید و حتی به شماره های مربوط به جامعه ی هدف خود دسترسی داشته و ارسال پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

سامانه پیامکی پیام رسان با ارائه محاسبه گر هزینه ارسال پیامک کمک می کند تا شما بتوانید میزان هزینه ای که باید برای تبلیغات پیامکی خود در نظر بگیرید را محاسبه کنید .

همه روش های تبلیغاتی ارزان در یک نگاه

تبلیغات پیامکیکارت ویزیتهمایش و سمینارتراکتشبکه اجتماعی
قیمتارزانارزانارزاننیاز به هزینه چاپ و نیروی پخشارزان
هدفمندی
هوشمند بودن
سرعت در اجرازیادکمکمکمخوب
تبلیغات انبوه
نوع بازاریابیمدرنسنتیسنتیسنتیمدرن
جدول مقایسه روش های تبلیغات ارزان

در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید

امروزه با توجه به سمت و سوق گیری افراد به شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام ، امکان تبلیغ از این پلتفرم نیز فراهم شده است.

اما سوالی که هم اکنون مطرح میشود این است چگونه با استفاده از این پلتفرم تبلیغات کنیم؟

سوشیال مدیا

انتخاب یک صفحه ای با بازدید بالا و مرتبط با کسب و کار شما راهکار شروع این نوع تبلیغات می باشد اما مساله اینجاست که اکثر صفحاتی که با نرخ پایین و ارزان تبلیغات انجام میدهند ، تعداد تبلیغاتی که روزانه در صفحه ی  خود قرار میدهند آنقدر زیاد است که مخاطبین همان صفحه خیلی کم به این تبلیغات توجه میکنند .

اگر هم قصد تبلیغات به اینفلوئنسر های معروف با تبلیغات کمتر را داشته باشید باید هزینه های زیادی بابت این تبلیغات پرداخت نمائید که البته این مدل تبلیغات نیز برای کسب و کارهای نوپا توجیه اقتصادی ندارد.

در سمینار و همایش ها شرکت کنید

امروزه افراد علاقمند به یادگیری چیزهای جدید هستند شما می توانید با شرکت در همایش مرتبط با کسب و کار خود ، با هزینه ی اندک اقدام به معرفی شغل و محصول جدیدی که ارائه میدهید ، کنید و از این طریق به جذب مشتری و فروش بیشتر کسب و کار خود اقدام نمائید.

کنفرانس و همایش

کارت ویزیت چاپ کنید

با استفاده از چاپ کارت ویزیت نیز میتوانید کسب و کار خود را معرفی کنید و همیشه یک راه ارتباطی با مشتری خود باز کنید ، اما مساله اینجاست این نوع تبلیغات نیز مشکلات خودش را دارد .

به عنوان مثال همیشه در دسترس مشتری نیست و ممکن است کارت ویزیت را گم کند و یا ممکن است فراموش کند کدام کارت ویزیت مربوط به شغل شما می باشد. پس این نوع تبلیغات با وجود ارزان بودن به نسبت بقیه ی تبلیغات ها مشکلات خودش را دارد.

همچنین می توانید از یک روش نوین 2023 به نام کارت ویزیت پیامکی استفاده کنید.

پخش تراکت

از ابتدای شروع تبلیغات ، تبلیغات اکثریت کسب و کارها از طریق پخش تراکت انجام میشد و معمولا بازدهی قابل توجهی هم داشت اما همیشه مشکلاتی هم این دست تبلیغات دارند ، به عنوان مثال استخدام نیروی انسانی جهت پخش تراکت و هزینه های بسیار بالایی که بابت چاپ باید پرداخت کنید .

با توجه به تصوری که اکثریت مردم نسبت به این روش تبلیغات دارند ، این تبلیغات آنقدر ها هم ارزان نیست اما مانند اجاره بیلبورد برای شروع هزینه ی اولیه زیادی لازم ندارد .

از طرفی انبوه زباله های تولیدی که ضربه به محیط زیست هم وارد میکند. البته با توجه به کسب و کارهای آنلاین اخیر و گستردگی تبلیغات ، اگر کسب و کاری هم از این نوع تبلیغات استفاده کند بعید به نظر میرسد که مخاطب و جامعه هدف ، توجهی به این دست تبلیغات کند و عملا هزینه ی بیهوده ای انجام داده اید.

جمع بندی ارزان ترین روش های تبلیغاتی

در این مقاله به معرفی چندین روش ارزان و مقرون به صرفه برای تبلیغات کسب و کار ها معرفی کردیم .

پیامک تبلیغاتیکارت ویزیتهمایش و سمینارتراکتشبکه اجتماعی
قیمتارزانارزانارزاننیاز به هزینه چاپ و نیروی پخشارزان
هدفمندی
هوشمند بودن
سرعت در اجرازیادکمکمکمخوب
تبلیغات انبوه
نوع بازاریابیمدرنسنتیسنتیسنتیمدرن
جدول مقایسه روش های تبلیغات ارزان

با توجه به جدول مقایسه ای بالا ، یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات ارزان ، ارسال پیامک تبلیغاتی است .

از همین الان ارزان ترین روش تبلیغات کسب و کار خود را شروع کنید و با ثبت نام سامانه پیامکی به امکانات کامل یک پنل اس ام اس دسترسی داشته باشید. البته در نظر داشته باشید برای بازخورد بهتر و استفاده ی جامع از سامانه ی پیامکی نیاز به مشاوره دارید.

شما میتوانید جهت ارتباط با مشاورین ما و کسب اطلاعات بیشتر،  با شماره  02174912 تماس بگیرید و یا عدد 111 را  به شماره 500040075 پیامک کنید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره با شما تماس بگیرند.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 22

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود