ستادهای انتخاباتی
پیام رسان بلاگ آموزشی 5 اهمیت استفاده ستادهای انتخاباتی از سامانه پیامکی

5 اهمیت استفاده ستادهای انتخاباتی از سامانه پیامکی

نوشته ای از سمانه اسدی
انتشار در تاریخ 25 اردیبهشت 1400
دسته بندی: آموزشی

بیشترین موضوعی که برای ستادهای انتخاباتی اهمیت دارد این است که بتوانند به راحتی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و پیام خود را به گوش آنها برسانند. بدیهی است که خواندن چند خط متن در میان مسائل کاری و درگیری های روزمره برای مردم کار سختی نیست. به همین دلیل می توان گفت ستادهای انتخاباتی که به مخاطبان خود پیامک تبلیغاتی ارسال نمی کنند، در رقابت های انتخاباتی از رقبای خود جا می مانند. دلایل مختلفی وجود دارد که کاندیداهای انتخاباتی از پنل پیامکی به منظور ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده می کنند. در ادامه سعی داریم تا اهمیت استفاده از سامانه ارسال پیامک برای ستادهای انتخاباتی را مورد بررسی قرار دهیم.

یکی از موضوعات مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر از سامانه ارسال پیامک ویژه انتخابات استفاده غیر اصولی شود و نکات مهم در ارسال پیامک انبوه در نظر گرفته نشود، می تواند بازخوردهای متفاوتی با آنچه که انتظار داشتید در پی داشته باشد. بنابراین بهتر است تا در درجه اول از راهکارهای تبلیغاتی برای افزایش شانس موفقیت در انتخابات آگاهی داشته باشید.

یادآوری انتخابات از طریق ارسال پیامک

یکی از موضوعاتی که به اهمیت استفاده ی ستادهای انتخاباتی از سامانه پیامک تبلیغاتی می افزاید، این است که نه تنها می توانند از طریق پیامک تبلیغاتی به مخاطب خود یادآوری کنند که به چه کسی رأی بدهند، بلکه مکان و زمان رأی دادن را نیز می توانند گوشزد کنند. ستادهای انتخاباتی می توانند از طریق ارسال پیامک انبوه برای عده ی زیادی از مخاطبان خود آنها را ترغیب به انجام وظیفه ی مدنی خود کنند.

یادآوری انتخابات از طریق ارسال پیامک

از آنجایی که رقابت انتخاباتی همیشه در روزهای منتهی به روز اخذ آرا بیشتر و حساس تر می شود پس نباید ارسال پیامک تبلیغاتی را در این روزها از دست داد. استفاده از سامانه پیامکی به کاندیدا این اجازه را می دهد که تا آخرین لحظات مجاز بتواند با مخاطبان خود در ارتباط باشد.

پنل پیامکی راهی برای دسترسی به قشر جوان

طبق تحقیقات انجام شده ارسال پیامک و فعالیت در شبکه های اجتماعی، و یا به طور کلی ارتباطات مجازی این روزها بخش عمده ای از ارتباطات جوانان را در بر گرفته است. یکی از ابزارهایی که سامانه پیامکی برای کاربران خود در نظر گرفته، امکان تفکیک مخاطبان بر اساس سن و جنسیت است. به این معنی که نامزد انتخاباتی به راحتی می تواند هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی، محتوای متفاوتی با توجه به سن و جنسیت مخاطبان برای آنها ارسال کند و نتیجه ی این موضوع که با جوانان به شیوه ی خودشان ارتباط برقرار کند، قدمی مثبت در مسیر پیروزی انتخابات خواهد بود

سامانه ارسال پیامک بازخورد قابل توجهی دارد

با یک حساب و کتاب ساده ی سرانگشتی می توان به میزان تأثیرگذاری سامانه پیامکی انتخاباتی در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی پی برد. شما در نظر بگیرید که بخواهید همین متن های پیامک تبلیغاتی خود را مستقیم به گوش مخاطبان خود برسانید. فکر می کنید به چه تعدادی نیرو برای انجام این امر نیاز دارید؟ و اگر بخواهند رو در رو با مخاطبان شما صحبت کنند، با چند نفر در ساعت می توانند این ارتباط را برقرار کنند؟ ارسال اس ام اس انبوه به راحتی تمام این وظایف را در کمترین زمان ممکن و به هزینه ای مقرون به صرفه برایتان انجام می دهد. گفته های شما و برنامه های مهمی که در نظر دارید را می توانید از این طریق مستقیماً به گوش مخاطبان خود برسانید.

اطلاع رسانی جلسات و رویداد ها از طریق ارسال پیامک

هرچند که این روزها استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی همه گیر شده و مردم زمان زیادی از روز را به آن اختصاص می دهند. اما برای دعوت به یک رویداد یا همایش، اینترنت محیط شلوغی به حساب می آید و اینگونه دعوت ها شاید در شبکه های مجازی حتی دیده هم نشوند. اما یک پیامک تبلیغاتی ساده و کوتاه به راحتی می تواند به حرکت مخاطبان شما در جهت صحیح کمک کند. پس اگر کمپین انتخاباتی شما از سامانه پیامکی استفاده می کند، اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک را فراموش نکنید.

اطلاع رسانی جلسات و رویداد ها از طریق ارسال پیامک

نظرسنجی پیامکی نام شما را در ذهن مخاطب ثبت می کند

به طور کلی این که پیامکی فقط خوانده شود در مقایسه با پیامک هایی که خوانده می شوند و پاسخ داده می شوند، تأثیر کمتری دارند. بنابراین سعی کنید روشی را پیش بگیرید که در آن مخاطبان شما ترغیب به پاسخ دادن به پیامک های شما شوند. سامانه ارسال پیامک این امکان را برای کاربران فعال کرده تا بتوانند از طریق صندوق ورودی، پیامک هایی که مخاطبان پنل شما برایشان ارسال می کنند را مشاهده کنند و به آنها پاسخ دهند. حال برای ایجاد انگیزه ی پاسخ دادن به پیامک ها، کافی است تا یک مسابقه ی پیامکی جذاب یا یک نظرسنجی پیامکی انجام دهید. توجه داشته باشید هرچه بازخورد بیشتری در این زمینه دریافت کنید به این معنی است که مخاطبان بیشتری را برای خود جذب کرده اید.

نظرسنجی پیامکی نام شما را در ذهن مخاطب ثبت می کند

در انتها فراموش نکنید که اگر یک کمپین انتخاباتی به خوبی سازماندهی شود، سامانه پیامکی مناسبی را انتخاب کند، در تولید محتوا، مدیریت و ارسال پیامک تبلیغاتی دقت لازم را به خرج دهد، راهی ساده برای هموار کردن مسیر پیروزی در انتخابات برای خود گشوده است.

پیشنهاد ما این است در پنل پیامک انتخاباتی پیام رسان عضو شوید، متن اس ام اس تبلیغاتی خود را آماده کنید و از طریق ارسال پیامک انبوه به جذب مخاطبان خود مشغول شوید. لیستی از نمونه متن پیامک های انتخاباتی در اینجا قابل مشاهده می باشد.

برای مشاوره های تخصصی بیشتر می توانید از طریق شماره های ذیل با همکاران ما در تماس باشید:

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سمانه اسدی

سمانه اسدی

سمانه یا بهتره بگم قلب بزرگ و مهربونی که هیچوقت کینه و کدورتی توش راه نداره، به محض فارغ التحصیل شدنش در رشته ی عمران در سال 91 ،به تیم پیام رسان پیوست. بخاطر سوابق درخشانش، مدیر فروش و قلب شرکته. سمانه تو شرکت به روحیه ی دوستانه و چهره ی خندان معروفه و همین موضوع باعث شده تا هم به بقیه انگیزه بده و هم خودش تو کار بهترین باشه. سمانه از جمله افرادی هست که رو دوستی باهاش خیلی میشه حساب کرد، حتی خارج از محیط کار. با وجود سمانه تو شرکت، گذر زمان اصلا معنا نداره. چون همیشه پرانرژی هست و این حس و حال مثبت رو به همکارنشم انتقال میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود