شیوه خدماتی سازی خط اختصاصی
پیام رسان بلاگ آموزشی خط خدماتی چیست ؟ شیوه خدماتی سازی خط اختصاصی از 0 تا 100

خط خدماتی چیست ؟ شیوه خدماتی سازی خط اختصاصی از 0 تا 100

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 20 خرداد 1399

با توجه به اینکه در حاضر بخش قابل توجهی از مشترکین همراه اول دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند، امکان ارسال اس ام اس تبلیغاتی به. این بخش گاها 30 الی 50 درصد دریافت کننده های یک ارسال را تشکیل می دهند.

خط خدماتی چیست ؟

خط خدماتی در حقیقت خط اختصاصیی است که به خط خدماتی تغییر کاربری داده شده، یعنی بعد از خرید خط اختصاصی مورد نظر، میتوانید با ثبت درخواست خدماتی سازی، خطی که به سلیقه ی خودتان خریداری کردید را خدماتی کنید!

خط خدماتی یکی از روش های ارسال پیامک های اطلاع رسانی و خبری به افراد گیرنده مسدود است که با استفاده از این روش به راحتی میتوانید پیامک های متنی خود را به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی خودشان را مسدود کردند، ارسال کنید.

آیا امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به این افراد وجود دارد؟

پاسخ خیر است. زمانی که فرد درخواست داده تا هیچ پیامک تبلیغاتی دریافت نکند هیچ اپراتوری اجازه ارسال به آنها را ندارد.

پس خدماتی سازی خط اختصاصی چیست و چه کاربردی دارد؟

بسیاری از نهادها و شرکت هایی که پیامک های غیر تبلیغاتی ارسال می کنند و صرفا از سامانه ارسال پیامک برای ارسال های خدماتی و اطلاع رسانی استفاده میکنند نیاز مبرم به ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات را دارند.
اگر شما هم پیامک های غیر تبلیغاتی ارسال می کنید و نیاز به ارسال به شماره هایی دارید که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود نموده اند، می توانید خطوط اختصاصی پیامکی خود را خدماتی کنید.
خطوط خدماتی در ارسال و دریافت پیامک همان خطوط عادی هستند با این تفاوت که شما تنها می توانید از آنها تنها برای اطلاع رسانی به مخاطبان خود استفاده نمائید.

شرایط مورد نیاز برای خدماتی سازی خط چیست ؟

 • باید یک خط اختصاصی در سامانه خود داشته باشید(می توانید از منوی امکانات یک شماره اختصاصی برای سامانه تهیه نمائید)
 • مالک سامانه باید یک شرکت ،فروشگاه یا ارگان دولتی و خصوصی باشد.
 • متقاضی خدماتی سازی باید دارای کد اقتصادی جهت احراز هویت باشد.

نحوه تکمیل فرم های خدماتی

برای این که یک خط پیامکی تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کنید:

خدماتی سازی خطوط اپراتور5000

1- دو فرم تعهدنامه زیر را بر روی سربرگ ارگان یا شرکت مربوطه خود قرار داده و تکمیل بفرمائید. فرم ها دارای شماره و تاریخ  و دارای مهر و امضا و اثرانگشت  باشند.
دانلود فرم تعهد نامه اپراتور 5000
2- لطفادر فایل اکسل زیر مشخصات خط اختصاصی ومضمون متن پیام ارسالی را به همراه دیتابیس شماره های خود ارسال بفرمائید.
دانلود فایل اکسل اپراتور 5000
3- چنانچه ارگان دولتی می باشید علاوه براین فرم ها ، باید یک نامه جداگانه بر روی سربرگ ارگان مربوطه ، خطاب به اپراتور5000تنظیم نمائید با مضمون اینکه به شرایط خدماتی شدن خط کاملا واقف بوده و مسئولیت کلیه موارد ارسالی از خطوط اعم از حقوقی و حقیقی را به عهده می گیرید.
4- علاوه بر این نیاز به یکسری از شماره های دریافت کنندگان میباشد که در یک فایل اکسل قرار داده و همراه مدارک ارسال نمایید. امکان به روزرسانی شماره های دریافت کننده پس از خدماتی شدن خط نیز وجود دارد.

خدماتی سازی خطوط اپراتور 3000

1- فرم تعهدنامه زیر را بر روی سربرگ ارگان یا شرکت مربوطه خود قرار داده و تکمیل بفرمائید. فرم دارای شماره و تاریخ  و دارای مهر و امضا و اثرانگشت  باشند.
دانلود فرم تعهد نامه اپراتور 3000
2- علاوه بر این نیاز به یکسری از شماره های دریافت کنندگان میباشد که در یک فایل اکسل قرار داده و همراه مدارک ارسال نمایید. امکان به روزرسانی شماره های دریافت کننده پس از خدماتی شدن خط نیز وجود دارد.

ارسال مدارک خدماتی سازی

پس از تکمیل فرم های مربوطه، می توانید آنها را از منوی تنظیمات گزینه خدماتی سازی خط اختصاصی ارسال نمائید.
بعد از ارسال تعهدنامه توسط ما به اپراتور در صورت موافقت معمولا 30 تا 40روز بعد خط پیامکی تبلیغاتی به خدماتی تبدیل می گردد و شما می توانید با این خطوط به همه اشخاص پیامک ارسال نمایید.

شرایط استفاده از خطوط خدماتی

  1. محتوای پیامک باید مطابق خدمات تعیین شده در فرم تعهد نامه باشد.
  2. دریافت کنند ها باید از دریافت پیامک کاملا رضایت داشته باشند و در صورت شکایت خط از حالت خدماتی خارج شده و ممکن است شامل جریمه از سمت پنل پیامک مخابرات شود.
  3. در صورتی که شرکت یا سازمانی بیش از سه بار به تعهدات خود عمل نکرده و اقدام به ارسال پیامک انبوه نماید، کلیه رنج شماره‌های آن شرکت از لیست سفید حذف خواهد شد.
  4. در خصوص صندوق‌های قرض‌الحسنه ، شرکت‌های بورس و … ارايه‌ی مجوز از بانک مرکزی الزامی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمائید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود