ارسال پیامک به بلک لیست با استفاده از خط خدماتی
پیام رسان بلاگ آموزشی ارسال پیامک به لیست سیاه با استفاده از خط خدماتی

ارسال پیامک به لیست سیاه با استفاده از خط خدماتی

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 20 مهر 1400

ارسال پیامک به افراد گیرنده مسدود همواره یکی از چالش های بزرگیست که کاربران تمامی سامانه های پیامکی سطح کشور با آن رو به رو هستند؛ یکی از روش های جذاب و مطلوب سامانه پیامکی پیام رسان برای ارسال به بلک لیست استفاده از خطوط خدماتی میباشد.
در این مقاله سعی بر آن است تا با اطلاع رسانی از ویژگی ها و امکانات این سرویس جذاب، گامی در جهت پیشبرد اهداف کاربران که ارسال به گیرندگان مسدود در راس هرم استراتژی آنان قرار دارد، برداشت.

خط خدماتی چیست؟!

خط خدماتی یکی از روش های ارسال پیامک های اطلاع رسانی و خبری به افراد گیرنده مسدود است که با استفاده از این روش به راحتی میتوانید پیامک های متنی خود را به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی خودشان را مسدود کردند، ارسال کنید.
خط خدماتی در حقیقت خط اختصاصی است که به خط خدماتی تغییر کاربری داده شده، یعنی بعد از خرید خط اختصاصی مورد نظر، میتوانید با ثبت درخواست خدماتی سازی، خطی که به سلیقه ی خودتان خریداری کردید را خدماتی کنید!

خط خدماتی رایگان!

فرآیند خدماتی سازی در سامانه ی پیام رسان کاملا رایگان است!
به طور کلی یکی از رساله های تیم پیام رسان در تلاش برای کاهش حداکثری هزینه های کاربران خلاصه شده است؛ بنابراین کاربران تنها با درخواست خط خدماتی میتوانید از این سیستم جذاب بهره مند شوند.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

شرایط و قوانین خط خدماتی

خدماتی سازی خط اختصاصی، برای شرکت های دولتی و یا خصوصی صورت میگیرد که افراد میتوانند با ثبت درخواست در قالب کاربر حقوقی،اقدام به درخواست خط خدماتی کنند. هر شرکت و ارگان تنها می تواند درخواست خدماتی شدن یک خط اختصاصی به نام شرکت را دهد، مگر اینکه واحدهایی که برای خدماتی سازی اقدام میکنند، متفاوت باشند. برای مثال، در یک شرکت برای بخش مالی و اداری، درخواست جدا بابت خدماتی شدن خط ثبت و مضمون پیامکی متفاوتی ارسال شود.
همان طور که در ابتدای این مقاله اشاره شد خطوط خدماتی در زمینه ی اطلاع رسانی و خبری کاربرد داشته و امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با استفاده از خطوط خدماتی امکان پذیر نیست.
بنابراین افراد میتوانند برای اطلاع رسانی به مشتریان و کاربران خود به صورت کاملا رایگان از امکانات خط خدماتی بهره مند شوند.

آیا تنها راه ارسال پیامک به بلک لیست خط خدماتی است ؟

دریافت خط خدماتی با روند های طولانی و سختی که دارد ، به عنوان یک روش مطمئن جهت ارسال پیامک به بلک لیست شناخته میشود . اما روش های مختلفی برای عبور از بلک لیست مخابرات وجود دارد که می توان به ارسال پیامک از طریق پترن و ارسال پیام صوتی اشاره کرد.

کاربرد خط خدماتی

در ادامه چندین مثال از کاربرد خط خدماتی توضیح داده شده که میتواند تاثیر مهم این سیستم را در راهبرد های کسب و کار شما به نمایش بگذارد.

پیامک صدور فاکتور

شرکت ها میتوانند به منظور بهبود کیفیت کاری و عدم هزینه های جانبی خرید کاغذ های فاکتور،فاکتور های خرید کاربران خود را در قالب پیامک برای افراد ارسال کرده تا علاوه بر کسب رضایت از سوی کاربران،کارایی و سرعت فرآیند کاری خود را بهبود بخشند.

پیامک اطلاع رسانی

یکی از انواع ارسالی که حجم بسیار بالایی از ارسال ها را به خود تخصیص داده اطلاع رسانی به کاربران شرکت ها، موسسه ها، مدارس، ادارات بیمه و یا هر نوع تجمع دیگریست.
برای مثال اطلاع رسانی از تغییر ساعت تشکیل کلاس ها، تغییر شیفت های شرکت ها،اعلام اخطاریه های موسسات و ارگان ها، اعلام آخرین بروز رسانی های صورت گرفته در سایت ها و … تنها نمونه ی کوچکی از کاربرد خطوط خدماتی محسوب میشود.

پیامک سایت فروشگاهی

برای مثال با متصل کردن سایت فروشگاهی خود به سامانه پیامکی، با استفاده از قابلیت وب سرویس ارسال پیامک ، به محض ثبت خرید از سمت مشتریان، پیامک تشکر از خرید و کدرهگیری ارسال کرده که میتواند نقش بسزایی در برند سازی نام تجاری شما داشته باشد، همچنین میتوانید با ارسال کد تخفیف برای مشتریان خود و اطلاع رسانی از شارژ شدن کالای درخواستی گام بلندی در جهت کسب رضایت کاربران سایتتان بردارید.

پیامک اطلاع رسانی اقساط

میتوانید با استفاده از خطوط خدماتی برای کسانی که دارای اقساط عقب افتاده هستند پیامک های یادآوری پرداخت اقساط ارسال کنید، بسیاری از شرکت های بیمه، موسسات مالی اعتباری و ….برای اعلام اقساط مربوطه به مشتریان شعبه، از خطوط خدماتی استفاده می کنند.

پیامک های اخطار و توبیخ

بسیاری از شرکت ها و ارگان ها مانند ادارات گاز، برق، آب، مخابرات و… بر خود نیاز می بینند که اطلاعیه ای مبنی بر اخطار یا توبیخ به مشترکینی که در زمان مقرر نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام نکردند از طریق پنل پیامک مخابرات ارسال کنند،خطوط خدماتی یکی از بهترین گزینه ها برای این ارسال در نظر گرفته شده که با استفاده از آن میتوانید پیام های مذکور را به صورت لحظه ای و یا زمان دار ثبت کرده تا در زمان و تاریخ مورد نظر، پیامک ها به صورت خودکار ارسال شوند.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود