پنل اس ام اس
پیام رسان بلاگ آموزشی آموزش خرید پنل اس ام اس

آموزش خرید پنل اس ام اس

نوشته ای از سوگند عبدالله زاده
انتشار در تاریخ 5 تیر 1401
دسته بندی: آموزشی

اگر چندین پنل پیامکی را بررسی کرده باشید ، با توجه به تنوع پنل ها و گوناگونی امکانات ، انتخاب یک سایت برای شما کمی دشوار خواهد بود.

اگر می خواهید برای افزایش سود و درآمد کسب و کار خود از بازاریابی پیامکی برای تبلیغات استفاده کنید ما در این مقاله نحوه خرید پنل پیامکی را به صورتی تصویری و متنی برای شما توضیح دادیم.
با آموزش خرید پنل اس ام اس که در اینجا قرار دادیم به راحتی تنها با چند کلیکی می توانید ثبت نام در پنل پیامک را انجام دهید و با ورود به پنل اس ام اس و ارسال پیامک تبلیغاتی موجب رشد و افزایش درآمد کسب و کار خود گردید.

در این مقاله سعی میکنیم گام به گام با هم برای ثبت نام رایگان در سامانه ی پیامکی پیامرسان پیش رویم و بهترین پنلی که مناسب شما و کسب و کارتان می باشد را با کمک همدیگر انتخاب کنیم.

مرحله اول : رایگان ثبت نام کنید

در سامانه ی پیامکی پیامرسان ، پنل های مختلفی برای کسب و کارهای مختلف قرارداده شده است اما پیشنهاد ما استفاده از ثبت نام رایگان برای بررسی امکانات سامانه پیامکی پیامرسان است. هم اکنون میتوانید با ثبت نام رایگان در سامانه ، به تمامی امکانات بهترین پنل اس ام اس دسترسی داشته باشید .

در پنل پیامکی پیامرسان ، ثبت نام رایگان به 3 روش انجام میگیرد

1 – فرم ثبت نام : برای ثبت نام رایگان از طریق این فرم تنها اطلاعاتی که نیاز دارید تکمیل نمائید در تصویر زیر عنوان شده است.

فرم ثبت نام سامانه پیامکی

2 – فرم ثبت نام فوری : در این فرم میتوانید با ثبت کمترین اطلاعات لازم ثبت نام نمائید و سپس اطلاعات ورود به پنل اس ام اس خود را از طریق پیامک دریافت کنید.

ثبت نام فوری اس ام اس

سپس پیامکی حاوی اطلاعات ورود به پنل دریافت میکنید تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شوید.

3 – ثبت نام با ارسال کد : در سریع ترین روش ثبت نام ، میتوانید کد 111 را با موبایل خود به سرشماره ی 50002060 ارسال نمائید تا نام کاربری و رمز عبور برایتان ارسال گردد.

ثبت نام با ارسال پیامک

مرحله دوم : کدام سامانه مناسب من است ؟

با توجه به کسب و کارهای مختلف که هر کدام بسته به نیازشان ارسال پیامک دارند ، سامانه ی پیامکی پیامرسان برای مشاغل مختلف و نیازهای هرشغل تعرفه ی مناسب همان شغل را درنظر گرفته است. به عنوان مثال اگر شما جزو مشاغلی هستید که به صورت ماهانه و مداوم با مبالغ بالایی بابت شارژ هزینه پرداخت میکنید ، قطعا تعرفه ی مناسب شما ، دیگر تعرفه ی پایه ی سامانه نیست و بهتر است از تعرفه های ستاره دار استفاده نمائید.

ممکن است اینجا سوالی مطرح شود که تعرفه ی ستاره دار یعنی چه ؟

تعرفه های ستاره دار امکانات یکسانی با تعرفه ی پایه (رایگان) دارند و تنها تفاوت این سامانه ها بابت نرخ هر پیامکی است که پرداخت مینمائید و با پرداخت هزینه ی اولیه بابت این تعرفه ، نرخ هر پیامک برای شما به میزان چشم گیری کاهش می یابد.

با استفاده از محاسبه هزینه ارسال پیامک میتوانید با محاسبه گر آنلاین سامانه با توجه به میزان پیامکی که ارسال مینمائید ، پنل اقتصادی و مناسب با نیاز خود را به پیشنهاد پیامرسان تهیه کنید.

مرحله سوم : تبریک شما دارای پنل پیامکی شده اید !

هم اکنون بعد از ثبت نام در سامانه ، نام کاربری و رمز عبور برای شما از طریق پیامک ارسال خواهد شد و شما میتوانید از طریق صفحه ی ورود به سامانه به پنل کاربری خود وارد شوید و از امکانات یک سامانه ی پیامکی خوب بهره مند گردید.

همانطور که در این مقاله قید کردیم همه ی امکانات سامانه در تعرفه های پایه و ستاره دار یکسان می باشد اما قطعا انتخاب پنلی متناسب با نیاز شما نیازبه بررسی عواملی دارد ؛ این بررسی  را به همکاران ما بسپارید. برای ارتباط با همکاران مربوطه میتوانید با شماره ی 02174912 تماس گرفته و با پاسخدهی به چند سوال ساده ، پنل پیشنهادی خود را دریافت و ثبت نام نمائید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 68

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سوگند عبدالله زاده

سوگند عبدالله زاده

سوگند ، دختر مهربون و پرانرژیه ، تو کارش هم خیلی با دقته و پشتکار کار داره. فارغ التحصیل رشته کامپیوتره و از سال 98 عضو خانواده موج شهر شده و با پشتکارش یکی از اعضای فعال گروه محسوب میشه. اگر موردی باشه که در جریانش نیست حتما پیگیری می کنه تا خودش هم اطلاعاتش رو تو اون زمینه کامل کنه. سوگند عاشق حیواناته و سعی می کنه ازشون حمایت کنه، علاوه بر کارش عاشق فیلم دیدن و کتاب خوندن هم هست، اوقات بیکاریش رو هم معمولا صرف فیلم دیدن یا رمان خوندن میکنه

ارسال کامنت

1 کامنت

  1. مجتبی ماندگار

    7 شهریور 1402

    چه راهکارهای راحتی برای ثبت نام و خرید پنل پیامکی دارین خیلی عالی موفق باشین

ثبت نام ورود