اس ام اس مناسبتی
پیام رسان بلاگ آموزشی ارسال پیامک مناسبتی به صورت انبوه

ارسال پیامک مناسبتی به صورت انبوه

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 12 تیر 1401
دسته بندی: آموزشی

ارسال پیامک مناسبتی یکی از پرکاربردترین امکانات سامانه ارسال پیامک پیام رسان است . بسیاری از کاربران ما صاحب کسب و کاری هستند و میخواهند برای مشتریان خودشان پیامک تبریک و یا تسلیت مناسبتی ارسال کنند .

بسیاری از کسب و کارها با ارسال اس ام اس انبوه مناسبتی به مشتریان و مخاطبان خود نشان می دهند که چقدر برای آنها با اهمیت و ارزمشندن و به انها توجه میکنند.

اگر شما هم میخواهید برای تبلیغات و برندسازی کسب وکار خودتان از این امکان ویژه سامانه پیامک انبوه رایگان برای ارسال پیامک مناسبتی استفاده کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

کاربرد ارسال پیامک مناسبتی

با ارسال پیامک های مناسبتی به صورت انبوه می توانید نسبت به رقبا متمایز باشید و از آن بهره ببرید .

کسب و کار خودتان را برند کنید

اگر میخواهید که مردم و مشتریان تان به شما فقط به چشم یک شرکت تجاری و یا فروشگاه نگاه نکنند و از شنیدن نام بیزینس شما حس خوبی پیدا کنند ، باید شروع به برندسازی کنید .

شما باید به جامعه هدف و مشتریان خودتان نشان دهید که فقط به فکر منافع خودتان و کسب درآمد نیستید و برند شما تنها یک کسب وکار تجاری نیست . بلکه اهداف دیگری را غیر از کسب درآمد دنبال می کند .

مثلا فرهنگ سازی ، کمک به شهرسازی و اقدامات انسان دوستانه و …

یکی از راه ها ارسال پیامک های مناسبتی برای افراد و مشتریان تان است . مثلا اگر تیم محبوب شهر شما موفقیتی کسب کرده باشد می توانید با استفاده از نمونه پیامک های تبریک کسب مقام ، این امر مهم را به مردم شهرتان تبریک بگویید .

تبریک مشتریان اس ام اس مناسبتی

حفظ ارتباط مستمر با مشتریان

در علم بازاریابی همواره تاکید بیشتری بر روی حفظ مشتریان قدیمی نسبت به جذب مشتری جدید وجود دارد .

همچنین برخی از مشتریان وجود دارند که با گذشت زمان ممکن است شما را فراموش کنند . این وظیفه شماست تا خودتان را به آن ها یادآوری کنید و با حفظ ارتباط مستمر و دائمی فروش بیشتری برای کسب وکارتان رقم بزنید .

یکی از کاربردهای پنل پیامکی رایگان همین است که به شما کمک می کند تا با ارسال پیامک های مناسبتی از جمله تبریک تولد ، تبریک روز مرد ، روز زن و … ارتباط خودتان را با آن ها حفظ کنید .

برای اینکار می توانید با استفاده از قابلیت دفترچه تلفن پنل ، شماره تلفن مشتریان خودتان را بر حسب قدیمی یا جدیدی بودن ، سن ، جنسیت و … طبقه بندی کنید .

سامانه پیامکی پیام رسان با ارائه انواع روش های ارسال پیامک بر اساس سن ، جنسیت و … به شما کمک می کند تا بتوانید به افراد جدید در شهر و استان خودتان پیامک ارسال کنید .

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

راه اندازی کمپین فروش مناسبتی

یکی از راه های افزایش فروش ، راه اندازی کمپین فروش به بهانه مناسبت ها و روزهای مهم می باشد .

سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی به شما کمک می کند تا با هزنه کمتری ، افراد بیشتری را از این کمپین آگاه کنید .

به این صورت که سامانه پیام رسان با ارائه بانک شماره تلفن های تفکیک شده بر اساس سن ، جنسیت ، شغل و حتی شهر و استان به شما امکان انواع روش ارسال را می دهد .

مثلا شما یک فروشگاه لباس دخترانه در شهر تهران دارید و میخواهید یک کمپین تخفیف 50 درصدی به مناسبت روز دختر برگزار کنید .

با استفاده پنل پیامکی پیام رسان قادر خواهید بود تا پیامک های مناسبتی به دختران تا 20 سال در شهر مشهد ارسال کنید . به مثال زیر توجه فرمایید :

دختران، نغمه شورانگیز آفرینشند و جهان، مهربانی
اش را از نگاه روشن آنان وام می‌گیرد.
روز دختر مبارک .
50 % تخفیف به مناسبت روز دختر تا 15 خرداد !
*فروشگاه سی گل *

نحوه ارسال پیامک مناسبتی قدم به قدم

برای ارسال پیامک مناسبتی به صورت انبوه فقط کافی است تا طبق آموزش ، مراحل زیر را طی کنید .

مرحله اول : دریافت پنل اس ام اس

برای شروع ارسال اس ام اس انبوه نیاز به یک پنل پیامکی دارید . با ثبت نام رایگان در پیام رسان می توانید  صاحب یک پنل اس ام اس رایگان با تمامی امکانات فعال شوید .

مرحله دوم : انتخاب متن پیامک مناسبتی

در بانک پیامک پیام رسان ، آرشیو  کامل و طبقه بندی شده از مناسبت های شمسی ، قمری و میلادی گردآوری شده است . یکی از پیامک های مناسبتی را که می پسندید انتخاب کنید .

مرحله سوم : انتخاب روش ارسال

با توجه به هدف شما از ارسال پیامک مناسبتی و استراتژی تبلیغاتی خودتان می توانید از یک روش ارسال مناسب استفاده کنید .

اگر می خواهید فقط به شماره های خودتان پیامک مناسبتی ارسال کنید احتمالا ارسال گروهی برایتان مناسبت است .

اگر می خواهید برای منطقه ای پیامک ارسال کنید احتمالا یکی از روش های ارسال منطقه ای پیشرفته برایتان مناسب است . ارسال منطقه ای خودش شامل 3 روش ارسال می باشد .

  • ارسال به شهر استان : در این روش می توانید با انتخاب شهر و استان مورد نظر به تمامی آن ها پیامک ارسال کنید.
  • ارسال از روی نقشه : در این مدل از ارسال منطقه ای با انتخاب ناحیه مور نظر از روی نقشه گوگل میتوانید تنها به شماره های همان منطقه پیامک مناسبتی ارسال کنید .
  • ارسال بر اساس کد پستی : در این روش شما با داشتن 3 رقم چپ کد پستی منطقه ی خودتان می توانید پیامک مناسبتی را به صوت منطقه ای ارسال کنید .

در تمامی روش های ارسال منطقه ای قادر به تفکیک سن و جنسیت مخاطبینتان هستید .

سامانه ارسال اس ام اس مناسبتی به صورت انبوه

برای آنکه بتوانید پیامک های مناسبتی خود را به صورت انبوه و یا گروهی ارسال کنید ، می توانید از یک سامانه ارسال اس ام اس مناسبتی استفاده کنید .

سامانه پیامکی پیام رسان ، با ارائه پنل رایگان اس ام اس بدون نیاز به پرداخت هزینه اولیه ، ابزار مناسبی برای ارسال اس ام اس مناسبتی می باشد .

چرا که تمامی امکانات آن از جمله ارسال منطقه ای ، سن و جنسیت ، مشاغل و اصناف و … به صورت اولیه فعال می باشد و برای شروع اس ام اس مارکتینگ ، لازم است تا پنل خود را به میزان قیمت پیامک تبلیغاتی مورد نیاز شارژ نمایید .

هم اکنون برای شروع ارسال پیامک انبوه پیشنهاد میکنم با همکاران سامانه پیام رسان با شماره 02174912 تماس برقرار کرده تا مشاوره رایگان دریافت کنید.

هم چنین برای ثبت درخواست پنل اس ام اس رایگان ، اینجا کلیک کنید .

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 73

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

3 کامنت

  1. شریفه

    1 شهریور 1402

    سلام مطالب خوبی برای ارسال پیامک مناسبتی ارائه دادین بسیاری کاربردی بود

  2. مبین نظری

    1 شهریور 1402

    سلام من تو پنل اس ام اس شما ثبت نام کردم نمیدونم چطور برای ارسال پیامک مناسبتی به صورت انبوه اقدام کنم ممنون میشم راهنماییم کنید چه کار باید انجام بدم ویدئویی دارین برای ارسال پیامک مناسبتی؟

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      19 فروردین 1403

      سلام جناب نظری ارسال پیامک مناسبتی، نوعی از ارسال است که در مناسبت ها ارسال می کنید. شما ابتدا باید روش مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس از طریق منوی فیلم های آموزشی ، اطلاعات کامل تر را کسب نمایید. به عنوان مثال شماره هایی که میخواهید ارسال کنید اگر در فایل اکسل ذخیره هستند ، باید از روش ارسال پیامک از اکسل برای پیامک مناسبتی خود ارسال نمایید. جهت دریافت راهنمایی بیشتر با شماره 02174912 تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام ورود