چگونه به تلفن ثابت های یک شهر پیام صوتی بفرستیم
پیام رسان بلاگ آموزشی چگونه به تلفن ثابت های یک شهر پیام صوتی بفرستیم؟

چگونه به تلفن ثابت های یک شهر پیام صوتی بفرستیم؟

نوشته ای از سپیده دادخواه
انتشار در تاریخ 20 خرداد 1399
دسته بندی: آموزشی, پیام صوتی

پنل پیام صوتی همانگونه که از نامش پیداست پیامی است صوتی و از پیش ضبط شده که افراد مختلف میتوانند آن را به تعداد نامحدودی شماره ارسال نمایند. همانگونه که می دانید صدا در مقابل متن تاثیرگذاری بسیار بیشتری دارد و شما میتوانید از این فرصت برای تبلیغات کالاها و خدمات خود استفاده کنید.
قبلا امکان اینکه به تلفن های ثابت پیام صوتی ارسال کنیم وجود نداشت ولی حالا با تبلیغات پیام صوتی تلفن ثابت میتوانیم به تلفن های ثابت نیز پیام صوتی ارسال کنیم. پیام های صوتی به اینصورت است که فردی که میخواهد به صورت پیام صوتی تبلیغات کند صدایی را که شامل مفهوم تبلیغاتش است را ضبط میکند و ان را ارسال میکند. زمانی که پیام ارسال شده تلفن ثابت مخاطب زنگ میخورد و بعد از پاسخگویی صدای ضبط شده پخش میشود و مخاطب پیام شما را دریافت میکند.
تعرفه ها و هزینه های ارسال پیامک صوتی چگونه است؟
هزینه پیام های ارسالی فقط به تماس های موفق برقرار شده از شما کسر می گردد و هیچگونه هزینه اضافی بابت برگشت هزینه تماس های ناموفق از شما کسر نمی گردد.
هزینه این پیام در برابر تاثیرگذاری بالایی که روی حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان بالقوه دارد زیاد نیست.
نحوه محاسبه هزینه ارسال پیام صوتی به شماره های ثابت به صورت پالسی است.

هر پنج ثانیه یک پالس محاسبه میشودو قیمت هر پالس با نصف قیمت یک پیام کوتاه برابر است. استفاده از پیامک های صوتی انبوه هم تاثیرگذاری بیشتری دارند و هم اینکه به نسبت کارایی آنها قیمت کمتری هم خواهید پرداخت و بنابراین ازلحاظ اقتصادی نیز به صرفه تر خواهد بود.
ارسال پیام صوتی به تلفن ثابت های یک شهر خاص
برای ارسال پیام صوتی به یک شهر خاص می توانید از ارسال پیوسته موجود در ارسال گروهی استفاده نمایید و رنج شماره ارسالی را مشخص کنید.در حالت دوم میتوانید شماره ها را در دفترچه تلفن پنل خود ذخیره نمایید و یا حتی مستقیما شماره ها را در قسمت ارسال گروهی وارد نمایید.

در این روش پیام صوتی شما در کمترین زمان ممکن و به صورت اینترنتی به خطوط ثابت ( منازل) شهر مورد نظر شما ارسال می شود. یکی از مزیت های مهم استفاده از پنل این است که شما می توانید به تعداد زیادی از شماره های مد نظر خود پیام های صوتی ارسال نمایید. این نکته را مد نظر داشته باشید که شما می توانید با صدا اعجاز کنید. یعنی توان جذب و گیرایی مخاطب توسط تبلیغاتی که به وسیله صوت می شوند بیشتر می باشد. زیرا این صوت است که توسط افراد شنیده شده و در ذهن آنها جای میگیرد.

سامانه پیامکی پیام رسان

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.9 / 5. تعداد رای : 12

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سپیده دادخواه

سپیده دادخواه

سپیده، دختر بهار، متولد اولین روز عید نوروز، که در رشته ی مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و جزو اولین افرادی هست که به عنوان پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست. از خصلت های مهم سپیده، پیگیر و دلسوز بودنشه که باعث شده همیشه به عنوان یک پشتیبان قوی ، تو کارش موفق باشه. از نگاه این دختر بهار، زمانی پشتیبانی معنا پیدا میکنه که تا زمان رفع شدن مشکل، کنار فرد باشه و با ارائه راه حل های درست ، اون مشکل حل بشه. همونطور که از اسمش پیداست به معنای واقعی پشتیبان باشه. سپیده قلب مهربونی داره که با وجود فرسنگ ها فاصله از تیم، همیشه گرامای حضورش حس میشه. و با همین رو حیه ای که داره عاشق کارهای هنریه و همیشه دنبالشون میکنه.

ارسال کامنت

2 کامنت

  1. فرهاد رشیدی

    8 مهر 1401

    با سلام ما هنوز نه ثبت نام کردیم نه استفاده 15000در قبض لحاض شده پیام صوتی این دزدی نیست

    1. پیام رسان

      پیام رسان

      9 مهر 1401

      سلام جناب رشیدی هزینه ای که در قبض تلفن شما لحاظ شده مربوط به سرویس هایی هست که خودتون استفاده می کنید . بابت ارسال پیام صوتی تبلیغاتی هیچ هزینه ای به قبض شما اضافه نخواهد شد .

ثبت نام ورود