پیام رسان بلاگ آموزشی راهکار های پنل های اس ام اس برای افزایش فروش

راهکار های پنل های اس ام اس برای افزایش فروش

نوشته ای از الهه احمدی
انتشار در تاریخ 8 شهریور 1400
دسته بندی: آموزشی

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روش های بازاریابی به صورت هدفمند است. صاحبان صنف ها برای تبلیغ کسب و کار خودشان از طریق پنل های پیامکی اقدام به ارسال انواع پیامک به افرا می کنند.

با استفاده از پنل های اس ام اس شما دسترسی راحت تری به افراد دارید و می توانید به راحتی با آن ها ارتباط برقرار کنید و سبب افزایش مشتری های خود شوید. در این روش از بارایابی شما به راحتی متوجه رسیدن پیام خود به مخاطبانتان می شوید.

اگر شما هم دارای یک صنف مشخصی هستید و می خواهید کسب و کارتان را رونق ببخشید و همچنین افزایش فروش بی سابقه ای را تجربه نمایید، کافی است با ما در ادامه این مقاله همراه بمانید و از مطالبی که ذکر خواهد شد بهره لازم و کافی را ببرید.

راهکار های موجود برای رونق فروش از طریق پنل های اس ام اس

1: ارسال پیامک به مشتری های قدیمی


یکی از راهکار هایی که در این مقاله می خواهیم برای شما شرح دهیم، ارسال پیامک به مشتری های قدیمی است. شما با انجام این کار می توانید علاوه بر افزایش فروش رضایت مخاطب تان را نیز به همراه داشته باشید، زیرا که مشتری متوجه حسن نیت و مشتری مداری شما خواهد شد و از شما بیش از قبل حمایت خواهد کرد.

البته لازم به ذکر است که ارسال پیامک تنها به مشتریان قدیمی نباید مد نظر قرار بگیرد، این روشی برای تثبیت مشتری ها است. اگر می خواهید افزایش مشتری را تجربه نمایید می بایست برای عموم مردم به ارسال پیامک تبلیغاتی بپردازید تا شاهد افزایش مشتری خود باشید.

2: انتخاب زمان مناسب برای ارسال پیامک

برخی از افراد تصور می کنند، تنها با پرداخت هزینه های هنگفت می توانند فروش خود را افزایش دهند و به کسب و کارشان رونق بخشند. اما این تصوری نادرست و اشتباه ست که در ذهن اکثریت جا افتاده است.

یکی از نکاتی که باید به آن بسیار توجه داشته باشید، انتخاب زمان مناسب برای ارسال پیامک است. شما باید با توجه به مخاطبان و نوع صنفی که در آن فعالیت می کنید یک زمان مناسب در طول شبانه روز را انتخاب نمایید و پیامک های خود را در تمامی مواقع در آن زمان ارسال کنید.

دقت داشته باشید که این پیامک ها دیر وقت ارسال نشوند، زیرا در این زمان اکثریت افراد به استراحت می پردازند و تبلیغات شما بازخورد منفی خواهد گرفت.

3: توجه به نیاز های مخاطبان

از دیگر نکات و راهکار هایی که در ارسال پیامک های تبلیغاتی باید به آن بسیار توجه داشته باشید، نیاز های مخاطبان و مشتری های تان است. شما باید نیاز های مخاطبان تان را مورد بررسی قرار دهید و از آن ها آگاه شوید و در آخر پیامک های تبلیغاتی خود را در راستای نیاز آن ها تنظیم نمایید تا بازخورد مثبتی را شاهد باشید. توجه داشته باشید که بهتر است این پیامک ها به صورت اس ام اس انبوه ارسال گردند تا بازخورد بهتری را در بر داشته باشند.

این موضوع سبب می شود تا مشتری مداری شما ثابت گردد و مشتری از شما رضایت کافی را داشته باشد، علاوه بر آن شما به پیشرفت کسب و کارتان هم کمک شایانی کرده اید و مخاطبان بسیاری را می توانید از این طریق به خود جذب نمایید که این موضوع باعث افزایش فروش چشمگیر محصولات تان خواهد شد.

4: ارائه تخفیف ها و جوایز مختلف

از دیگر راهکار هایی که در این مقاله به آن می پردازیم، ارائه تخفیف ها و جوایز مختلف است. برای این که بتوانید مشتری را به سمت کسب و کار خود سوق دهید، لازم است هر چند وقت یک بار در کنار پیامک های تبلیغاتی خود تخفیف محصولات تان را برای مشتری یاد آور شوید تا او را راغب به خرید نمایید.

علاوه بر تخفیف ها می توانید در سال جوایز و قرعه کشی هایی را نیز در نظر بگیرید. با انجام این کار می توانید افزایش فروش و افزایش مشتری را به وضوح تماشا نمایید.

5: ارسال پیامک مناسبتی

از دیگر راهکار های افزایش فروش از طریق پنل های اس ام اس، ارسال پیامک مناسبتی است. همانطور که می دانید مناسبت های مختلفی همچون عید قربان، عید نوروز، ماه مبارک رمضان، زاد روز مشتریان، فارغ التحصیلی دانشجویان، پیامک تبریک روز دانش آموز و… وجود دارد که شما می توانید در این ایام اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی به منظور افزایش فروش خود نمایید.

دقت داشته باشید که شما با انجام این کار در واقع با یک تیر دو نشان زده اید، از یک طرف مخاطب متوجه حسن نیت و مشتری مداری شما می شود و از طرف دیگر نام برند خود را برای بار دیگر یادآور خواهید شد که این موضوع موجب می شود مشتری های شما افزایش یابند و در نتیجه فروش شما بیش تر از حد معمول خواهد شد.

اکثر افراد در طول زندگانی خود شاهد پیامک های تبلیغاتی بوده اند، اما در بیش تر مواقع این پیام ها برای آن ها ناخوشایند و نا پسند بوده است. برای این که بتوانید یک پیامک مناسبتی مناسب برای مخاطب خود ارسال کنید، می بایست از لحنی عامیانه استفاده کنید تا تمامی قشر های جامعه قادر به فهم آن باشند و از پیامک شما استقبال نماید. سعی کنید در تمامی پیامک های مناسبتی خود نام مشتری تان را ذکر کنید، زیرا این موضوع به جذب مخاطب کمک شایانی خواهد کرد.

در این قسمت از مقاله سعی کردیم تا شما را با برخی از راهکار های افزایش فروش در پنل اس ام اس آشنا نماییم، امیدواریم با خواندن آن و استفاده از تبلیغ پیامکی بتوانید فروش و مشتریان خود را افزایش دهید و به کسب و کار تان رونق ببخشید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 1 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از الهه احمدی

الهه احمدی

الهه، فارغ التحصیل رشته کامپیوتر و متولد روز طبیعته. علاقه ی زیادی به انجام کارهای هنری داره و به همین علت هم، تمام دقتش رو در به نحو احسن انجام دادن اون کار میزاره. از جمله کارهایی که می تونه وقت زیادی رو صرفش بکنه و خسته نشه، پرورش گل و گیاهه. به همین علته که طبیعت را دوست داره ، از دیدن مناظر لذت میبره و عاشق طبیعت گردیه. از نگاه الهه، قشنگ ترین حس دنیا دیدن و روییدن جوانه ی کوچک گل از دل خاکه که نوید در حرکت بودن زندگی رو میده.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود