خط خدماتی
پیام رسان بلاگ اخبار و اطلاعیه ها حذف خطوط خدماتی هیئت ها و مساجد

حذف خطوط خدماتی هیئت ها و مساجد

نوشته ای از سپیده دادخواه
انتشار در تاریخ 24 بهمن 1398

با توجه به افزایش تخلفات مربوط به خطوط خدماتی و استفاده از آن جهت پیامک انبوه و اس ام اس تبلیغاتی ، مخابرات قوانین جدید و سخت‌گیرانه‌ تری را برای این خطوط وضع نموده است.

بر این اساس اخیراً مخابرات شماره‌های اختصاصی مربوط به هیئت ها، مساجد و تکیه ها را از لیست شماره‌های خدماتی خارج نموده است.

قبل از این نیز شماره‌های اختصاصی که در سال 94 خدماتی شده بودن از لیست شماره‌های خدماتی خارج شده بودند.

به نظر می رسد پنل اس ام اس مخابرات در حال ایجاد ساز و کار جدیدی برای خدماتی سازی و همچنین نظارت روی پیامک های ارسالی از این شماره‌ها را دارد. طبق صحبت های اولیه با مخابرات تا مهر ماه مجدداً امکان خدماتی سازی خطوط فراهم خواهد شد.

متأسفانه در این بین برخی از کاربرانی که از شماره‌های خود به صورت کاملاً قانونی جهت ارسال پیامک تبلیغاتی خدماتی نیز استفاده می کردند نیز با مشکلاتی مواجه شده اند.

همان طور که می دانید روال خدماتی شدن خط و نظارت بر پیامک های آن کاملاً در اختیار مخابرات بوده و از اختیارات سامانه ارسال پیامک خارج است، به همین دلیل رفع این مشکلات از دسترس سامانه خارج می باشند و به صورت سراسری در کل کشور وجود دارد.

اگر خط خدماتی ندارید و یا خط خدماتی شما از دسترس خارج شده است می توانید با استفاده از جدیدترین به روزرسانی پیام رسان یعنی ارسال پیامک بر اساس پترن ، بدون نیاز به خط خدماتی پیامک های خود را به دست تمامی شماره ها ( حتی بلک لیست ) برسانید.

همکاران ما دائماً با مخابرات در ارتباط هستند تا هرچه سریع‌تر برای این موضوع با مخابرات به توافقاتی برسند.

به امید همکاری بیشتر

پنل پیامک پیام رسان

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سپیده دادخواه

سپیده دادخواه

سپیده، دختر بهار، متولد اولین روز عید نوروز، که در رشته ی مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و جزو اولین افرادی هست که به عنوان پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست. از خصلت های مهم سپیده، پیگیر و دلسوز بودنشه که باعث شده همیشه به عنوان یک پشتیبان قوی ، تو کارش موفق باشه. از نگاه این دختر بهار، زمانی پشتیبانی معنا پیدا میکنه که تا زمان رفع شدن مشکل، کنار فرد باشه و با ارائه راه حل های درست ، اون مشکل حل بشه. همونطور که از اسمش پیداست به معنای واقعی پشتیبان باشه. سپیده قلب مهربونی داره که با وجود فرسنگ ها فاصله از تیم، همیشه گرامای حضورش حس میشه. و با همین رو حیه ای که داره عاشق کارهای هنریه و همیشه دنبالشون میکنه.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود