خدماتی سازی

خط خدماتی بدون سفته

نوشته ای از پیام رسان
انتشار در تاریخ 7 تیر 1401

حتما برای شما هم پیش آمده زمان ارسال پیامک با تعداد زیادی از شماره های گیرنده مسدود مواجه شده باشید در اینصورت نیاز خواهید داشت تا به این شماره ها نیز پیامک ارسال کنید ؛بهترین راه ارسال پیامک به شماره های مسدود از طریق دریافت خط خدماتی می باشد.

سامانه ی پیامکی پیام رسان خطوطی از پیش خدماتی شده و آماده ای را برای ارسال به این شماره ها در نظر گرفته و بسته به نیاز شما خط خدماتی مختص خودتان را در اختیارتان قرار میدهد که در ادامه میتوانید مطالعه کنید.

در اپراتور 9000 خطوط اختصاصی به صورت پیش فرض خدماتی بوده و پس از خرید خط و ارسال مدارک درواقع شما یک خط خدماتی خریداری نموده اید. علاوه بر کوتاه بودن پروسه ی زمانی فعال شدن خط ، امکان ثبت درخواست برای کاربران حقوقی و حقیقی فراهم می باشد.

تعرفه خطوط 9000

اپراتور 9000 تنها خطوط اختصاصی 8رقمی جهت خرید واگذار می کند. البته با توجه به اینکه خطوط 8رقمی در همه ی اپراتورها جز خطوط رند محسوب میشوند ، هزینه خطوط 8رقمی اپراتور 9000 به مراتب از سایر اپراتورها مناسبتر میباشد.

شرایط دریافت خطوط خدماتی 9000

در این اپراتور علاوه بر افراد حقوقی، امکان دریافت خطوط خدماتی برای افراد حقیقی با داشتن جواز کسب و یا نماد اعتماد الکترونیکی فراهم است . با توجه به ماهیت خدماتی این خطوط امکان دسترسی این خطوط در ارسال های منطقه ای وجود ندارد.

کسب و کار داری و میخوای تبلیغات پیامکی انبوه داشته باشی؟!

ارسال پیامک انبوه با سرعت بالا دریافت گزارش پیامک های ارسال شده بانک شماره موبایل جامع ، به روز و تفکیک شده انواع ارسال منطقه ای، مشاغل، زنده و ... وب سرویس پیامکی رایگان با قابلیت پترن

جمع بندی

ارسال پیامک به شماره های مسدود همیشه اولویت برای تبلیغات و یا اطلاع رسانی افراد بوده ، هم اکنون برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید پیشنهاد میکنم با همکاران سامانه پیام رسان با شماره 02174912 تماس برقرار کرده تا مشاوره رایگان برای انتخاب خط خدماتی مناسب نیاز خود را دریافت کنید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 4.7 / 5. تعداد رای : 25

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از پیام رسان

پیام رسان

مشتری همیشگی ما خواهید شد . قول میدهیم ! در سامانه پیامکی پیام رسان می توانید به افراد مورد نظر خود پیامک متنی و پیام صوتی ارسال کنید. با ثبت نام پنل رایگان پیام رسان، انواع امکانات جهت ارسال پیامک در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود