4 فایده پیامک انبوه برای پیشرفت کسب و کار و رفاه عمومی
پیام رسان بلاگ بازاریابی پیامکی (جذب مشتری) 4 فایده پیامک انبوه برای پیشرفت کسب و کار و رفاه عمومی

4 فایده پیامک انبوه برای پیشرفت کسب و کار و رفاه عمومی

نوشته ای از سپیده دادخواه
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

باید قبول کنیم اثر گذاری رسانه های سنتی همچون چاپ و تلویزیون روز به روز داره کم میشه. از طرف دیگه با ظهور شبکه های اجتماعی، فرصت خوبی برای معرفی و تبلیغات کسب و کار فراهم شده اما فرآیند وقت گیریه که توجه خاص مخاطب رو میطلبه.

آمارها نشون میده که 96 درصد افراد گوشی های هوشمند دارن و هر فردی روزانه 150 بار تلفن همراه خودش چک میکنه. این آمار گواه پتانسیل بالای استفاده از راه حل تجاری پیامک انبوه است. در این مقاله قصد داریم 4 فایده ارسال پیامک انبوه برای پیشرفت کسب و کار و رفاه عمومی رو شرح بدیم. با پیام رسان همراه باشید.

1- انجام نظرسنجی با ارسال پیامک انبوه

در دنیای کسب و کار امروزی تنها فروش کالا یا ارائه خدمات توسط فروشنده کافی نیست، مشتری هم مایله در این پروسه سهیم باشه. اولین روش برای رسیدن به این هدف گرفتن بازخورد از مشتری در ازای خرید کالا یا دریافت خدمات است.

با این روش زمینه یک ارتباط دو طرفه با مشتری فراهم میشه. بدون شک ارسال پیامک انبوه سریعترین و مقرون به صرفه ترین راه برای رسیدن به این هدفه. بکارگیری طرح های تشویقی در افتتاحیه های فروشگاه ها و رستوران های زنجیره ای در قالب ارسال اس ام اس انبوه ، موجب تقویت مشارکت در آینده میشه.

برای مثال میشه از مشتریان رستوران خواست که در راستای تکمیل منوی رستوران پیشنهادات خودشون رو ارائه بدن و همچنین میشه برای بهترین پیشنهاد جایزه ای تخفیف دار در نظر گرفت.

زمینه بعدی که در نظرسنجی پیامکی بسیار مثمرثمره بحث ارزیابی سطح کارکنان و رضایت شغلی آنهاست یا اینکه از مخاطب های خودتان بخواهید که نتیجه انتخاباتی را پیش بینی کنند، دلیل اصلی آن هم حس امنیتیه که در کاربرها بوجود میاد، مخاطب ها هم بالطبع صادقانه و بدون استرس پاسخ می دهند.

2- بهبود رفاه و سلامت عمومی

خیلی پیش میاد در برهه ای از زمان ذخیره ی خونی کشور دچار کاهش بشه، در اینجا نیاز به یک فراخوان عمومی برای اهدا خون داریم. ارسال پیامک انبوه سریعترین گزینه برای دعوت از اهدا کنندگان خون است. همانطور که مشاهده می کنید ارسال پیامک باعث نجات زندگی خیلی از فراد میشه. یکی دیگر از کاربردهای فرگیر آن، هشدار دیرکرد وام و معوقات بانکی، که به موجب اون از جریمه شدن مشتریان جلوگیری میشه.

3- آموزش از طریق ارسال اس ام اس

مسلما در طول روز وقت آزاد بسیاری داریم، مثلا زمان هایی که در تاکسی یا مترو و یا حتی زمان هایی که در مهمانی هستیم. با استفاده از آموزش از طریق اس ام اس میشه از این زمان ها بهینه استفاده کرد. آموزش زبان خارجی مثال خوبی از این روش است.

 با ثبت نام در هر یک از این دوره ها روزانه یک یا چند اس ام اس آموزشی دریافت می کنید حتی در روزهای تعطیل که وقت آزاد بیشتری دارید، همچنین این امکان وجود دارد که توضیحات مفصل موارد آموزشی برای شما ایمیل بشه یا اینکه در چندین دروه آموزشی همزمان ثبت نام کنین.

4- ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه

بدون شک هر گونه تبلیغات دیگه ای بجز ارسال پیامک هزینه بسیاری داره، برای مثال چاپ و پخش تراکت اولین گزینه برای تبلیغاته که به ذهن میرسه. در این روش تبلیغاتی علاوه بر هزینه ی چاپ تراکت، اسراف کاغذهای چاپی و آلوده شدن محیط زیست، هزینه ای نیز بابت پخش تراکت ها باید متحمل بشید که در مقابل تاثیرگذاری این نوع روش تبلیغاتی اصلا منطقی نیست. 

در مقابل با ارسال اس ام اس انبوه ، در عین حال که هزینه و زحمت بسیار کمتری متحمل میشید، با بالاترین نرخ بازخورد دست پیدا می کنید. از مزایای دیگه ارسال اس ام اس تبلیغاتی، امکان تعامل متقابل با مخاطباست. شما می تونید انتقادات، پیشنهادت و لیست قیمت ها و … از طریق پیامک دریافت کرده و از طریق پیامک هم پاسختان رو ارسال کنید.

پیش از این بیشتر توجه پیامک های انبوه بر روی تبلیغات پیامکی کسب و کار بوده تا از طریق آن بتوان افراد و مشتریان را در جریان آفرها و تخفیفات قرار داد، اما در این مقاله نشان دادیم که کاربرد آن بیش از تبلیغات مشاغل است و از آن می توان در زمینه آموزش و بهبود سلامت هم استفاده کرد. در سامانه پیامکی پیام رسان امکانات لازم برای ارسال هدفمند و به تعداد دلخواه شما فراهمه و با استفاده از این سامانه، به راحتی می‌توانید براساس سن، جنسیت، منطقه جغرافیایی، شغل و بسیاری از ویژگی‌های دیگر مخاطبان خودتان رو دسته‌بندی و انتخاب کنید.

جهت برقراری تماس با کارشناسان شرکت با شماره های زیر تماس بگیرید :

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 1 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از سپیده دادخواه

سپیده دادخواه

سپیده، دختر بهار، متولد اولین روز عید نوروز، که در رشته ی مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و جزو اولین افرادی هست که به عنوان پشتیبان به تیم پیام رسان پیوست. از خصلت های مهم سپیده، پیگیر و دلسوز بودنشه که باعث شده همیشه به عنوان یک پشتیبان قوی ، تو کارش موفق باشه. از نگاه این دختر بهار، زمانی پشتیبانی معنا پیدا میکنه که تا زمان رفع شدن مشکل، کنار فرد باشه و با ارائه راه حل های درست ، اون مشکل حل بشه. همونطور که از اسمش پیداست به معنای واقعی پشتیبان باشه. سپیده قلب مهربونی داره که با وجود فرسنگ ها فاصله از تیم، همیشه گرامای حضورش حس میشه. و با همین رو حیه ای که داره عاشق کارهای هنریه و همیشه دنبالشون میکنه.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود