بازاریابی در دنیای مدرن با تبلیغات پیامکی
پیام رسان بلاگ بازاریابی پیامکی (جذب مشتری) بازاریابی در دنیای مدرن با تبلیغات پیامکی

بازاریابی در دنیای مدرن با تبلیغات پیامکی

نوشته ای از مهدی نامور
انتشار در تاریخ 24 خرداد 1399

بدون شک در دنیای مدرن امروزی، تلفن همراه پرکاربردترین وسیله ای که روزانه همه از اون استفاده می‌کنیم ، پس میشه گفت بهترین وسیله برای تبلیغات پیامکی و اطلاع رسانی ما استفاده از ویژگی های این وسیله ارتباطیه.

در چند سال اخیر تجارت بر مبنای بازاریابی پیامکی وارد حوزه بازاریابی کشور ما شده و بهتره که ما هم هر چه سریعتر به این نوع از تبلیغات رو بیاریم..

معمولا در فرآیند بازاریابی تنها جذب مشتری مهم نیست اینکه چطور و با ارائه چه خدماتی و با چه روش ارتباطی بتونیم مشتری رو جذب خودمون کنیم و از اون یک مشتری همیشگی بسازیم مهمه.

اگر میخواین محصول و کارتون رو خیلی ارزان و سریع تبلیغ کنید و در عین حال تاثیرگذاری زیاد اونو ببینین، با خرید پنل پیامکی خیلی زود به این هدفتون می رسین . پول اندکی که صرف ارسال پیامک می‏کنید نه تنها هزینه نیست بلکه خیلی سریع فروش شما رو افزایش میده البته به شرطی که نحوه صحیح استفاده از پنل پیامکی رو بدونین.

پنل پیامکی رایگان پیام رسان امکان اطلاع رسانی و ارتباط مستمر با مشتریانتان رو بهتون میده. هر زمانی که نیاز به اطلاع رسانی داشته باشین مثل قرار کاری، تایید پرداخت یا هر مساله دیگه ای با استفاده از امکانات پنل پیامک رایگان به راحتی و به صورت خودکار و منظم میتونین به مشتریانتان اطلاع بدین.

بهتره که با امکانات پنل پیامکی رایگان پیام رسان بیشتر آشنا بشیم.

ارتباط مستمر و منظم با مشتری ها

با استفاده از انواع ارسال اس ام اس گروهی ، اختصاصی ، متناظر، دوره ای و …میتونین به شماره های مشتریانتان انواع تخفیف ها، خدمات جدید و یا مناسبت ها (مثل تولد و اعیاد) را در قالب یک برنامه منظم و هدفمند ارسال پیامک داشته باشین.

با تبلیغات انبوه دقیقا به هدف بزنین

با استفاده از انواع ارسال های انبوه مثل ارسال منطقه ای همراه اول و ایرانسل، ارسال مشاغل و اصناف و ارسال سن و جنسیت همراه اول خدماتتان رو دقیقا در منطقه مورد نظرتون تبلیغ کنین و قطعا بازخورد بیشتری داشته باشین.

با ایجاد مسابقه و نظرسنجی مشتریانتان رو وارد چالش کنین

شما میتونید هر چند وقت یکبار از سامانه برای ایجاد مسابقه و نظر سنجی استفاده کنید. مثلا با ایجاد یک مسابقه بین کاربران و ایجاد حس رقابت و در نظر گرفتن جایزه از محصولاتتان به نوعی تبلیغات تاثیرگزاری داشته باشین.

به صورت اتوماتیک با منشی پیامکی پیامک ارسال کنید

جالبه که بدونین با تنظیم منشی پیامکی و انجام تنظیمات خیلی ساده میتونین در جواب پیامک کاربرانتان پیامک اتوماتیک بفرستین. مثلا در صورتی که کاربرانتان عدد یک رو ارسال کنن یک پیامک از پیش تعیین شده براشون از طرف سامانه ارسال بشه.

ارسال به شماره های فعال در منطقه براساس کد پستی

در ارسال bts ایرانسل بر خلاف ارسال منطقه ای که براساس شماره های سند خورده در اون منطقه پستی ارسال انجام میشه، ارسال بر اساس شماره های فعالی که در دو هفته گذشته در اون منطقه بودن انجام میشه. از مزایای این ارسال اینه که دیگه نگران به روز بودن بانک شماره و این که چند سال از از آخرین بروز رسانی گذشته نیستین و فقط به شماره هایی که حداقل تا دو هفته گذشته فعال بوده ارسال انجام میشه. به همین خاطر درصد خطای ارسال bts خیلی پایین هست.

استفاده از منوی برنامه نویسان

وب سرویس ارسال پیامک پیام رسان این امکان رو به شما میده که با چند خط کد نویسی وب سایت یا نرم افزار خودتان رو به سامانه ارسال پیامک پیام رسان متصل کنید.

پیامک بفرستین، دریافت کنین و مدیریت پیامک های خودتان رو انجام بدین. اگر فروشگاه یا شرکتی دارین که نیاز به ارسال پیامک به صورت api داره، وب سرویس پیام رسان میتونه به شما کمک شایانی کنه.

ما در سامانه پیامکیِ پیام رسان ، با استفاده از دانش فنی و پشتیبانی مجرب تضمین می دهیم که شما در رسیدن به اهداف کسب و کارتان به بهترین نحو ممکن یاری دهیم، بیش از 285000 کاربر حقیقی و حقوقی گواه این ادعا می باشد.

جهت برقراری تماس با کارشناسان شرکت با شماره های زیر تماس بگیرید :

35102000 011 (خط ویژه – 10 خط)

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 5 / 5. تعداد رای : 1

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از مهدی نامور

مهدی نامور

مهدی پسر آروم و خونسردیه، توی کارش جدیه و هر کاری رو بسپاری بهش میدونی که تمام توانش رو برای انجامش میذاره و عاشق چالش هاست،به نتیجه فک میکنه دانش آموخته رشته مدیریته اهل مطالعه و سینماست و عاشق کتاب های خودکاوی و فلسفیه

ارسال کامنت

ثبت نام ورود