افزایش تعداد مشترکین با استفاده از پیامک تبلیغاتی
پیام رسان بلاگ بازاریابی پیامکی (جذب مشتری) افزایش تعداد مشترکین با استفاده از پیامک تبلیغاتی

افزایش تعداد مشترکین با استفاده از پیامک تبلیغاتی

نوشته ای از کیمیا خوشبین
انتشار در تاریخ 20 مرداد 1399

در این مطلب بررسی خواهیم کرد که چگونه پیامک تبلیغاتی می تواند باعث افزایش درآمد کسب و کارهایی شود که برای خدمات خود به کاربرانشان اشتراک می دهند. در واقع اینگونه درآمد اینگونه کسب و کارها ارتباط مستقیمی با تعداد مشترکین آن ها دارد. پس وجود ابزاری که بتواند باعث جذب بیشتر مشترکین شود برای تبلیغات این مشاغل واجب به شمار می آید.

قطعا اینگونه کسب و کارها در مسیر فعالیت خود به سامانه پیامکی برای استفاده های خبری و اطلاع رسانی نیاز خواهند داشت. اما موضوعی که امروز به بررسی آن خواهیم پرداخت استفاده از پیامک تبلیغاتی به منظور افزایش تعداد مشترکین است.

ارسال اس ام اس تبلیغاتی به مشترکین

باید در نظر داشته باشید که افزایش تعداد مشترکرین زمانی می تواند اتفاق بیافتد که جذب مشترک با حفظ کاربران قبلی همراه باشد. در غیر اینصورت تلاش برای افزایش درآمد بی حاصل خواهد ماند چرا که به جای افزایش تعداد مشترکین، فقط در مشترکین جدید جایگزین مشترکین قبلی می شوند. 

به همین منظور بیشتر سرویس دهنده ها و سایت ها از ارسال اس ام اس برای رفع نیازهای تبلیغاتیشان استفاده می کنند. ارسال پیامک تبلیغاتی به مشترکین فعلی، اگر در مسیر جلب رضایت و یا ایچاد انگیزه برای خرید مجدد باشد گام مؤثری در حفظ مشترکین به حساب می آید.

نظرسنجی در راستای حفظ رضایت مشترکین

یکی از رفتارهای حرفه ای سرویس دهندگان برتر دنیا با مشتریانشان، نظرسنجی از آن ها و بررسی میزان رضایت آن ها است. سامانه پیامکی نیز به کاربران این قابلیت را می دهد تا بتوانند از طریق ارسال اس ام اس اقدام به نظرسنجی کنند. این نظرسنجی می تواند پس از مکالمه ی مشترک با کارکنان بخش های مختلف شرکت و یا به طور کل در مورد سرویس هایی که مشترک از آن ها استفاده می کنند باشد. نظرسنجی پیامکی زمانی مؤثر واقع می شود که اقدامات منطقی را برای جلب رضایت مشترکین ناراضی صورت دهید.

پیامک تبلیغاتی حاوی کد تخفیف

یکی از انگیزه بخش ترین پیامک های تبلیغاتی در بین مردم، همیشه پیامک هایی بوده که حاوی کد تخفیف بوده اند. در طول تاریخ همیشه مشتریان علاقه به خرید ارزان تر داشته اند. اهمیت در نظر گرفتن تخفیف برای مشتریان در این نکته است که هم به حفظ مشتریان فعلی کمک می کند و هم انگیزه ی خوبی برای جذب مشتریان جدید است. حال می توانید این تخفیف ها را به صورت “تخفیف خرید بعدی” برای مشتریان در نظر بگیرید. به این معنی که با هربار خرید، کد تخفیفی برای استفاده در خرید بعدی به مشترکان خود ارسال کنید تا انگیزه ای برای ادامه ارتباط ایجاد کرده باشید.

یکی از تخفیف های جذاب برای مشتریان، خرید محصولات و یا خدمات جدید با قیمت کمتر است. به این معنی که حراج فصل و فروش محصولات قدیمی با قیمتی ارزان تقریباً در بین تمامی مشاغل رواج دارد. اگر می خواهید از رقیبان خود سبقت بگیرید، با ارسال اس ام اس و پیشنهادات وسوسه انگیز و ارزان کالاها و خدمات جدید، می توانید مشتریان زیادی را جذب خود کنید.

از تمامی امکانات سامانه پیامکی بهره ببرید

یکی از مزیت های استفاده از پنل اس ام اس در میان سایر روش های تبلیغاتی ، امکانات مختلف و متنوع جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و ارتباط با مخاطبان است. همانطور که در مطالب قبلی همواره اشاره کردیم، ارسال اس ام اس به صورت مستمر و همچنین استفاده از انواع ارسال پیامک، هم تأثیرگذاری تبلیغات را افزایش خواهد داد و هم بازخورد بهتر و بیشتری به همراه خواهد داشت.

فراموش نکنید که تبلیغات مستمر به این معنی نیست که شبانه روز برای مشترکین خود پیام های تکراری ارسال کنید. بلکه باید سعی کنید در بازه های زمانی منظم، پیشنهادات متنوع و جذاب ارسال کنید تا در نهایت بتوانید از میان طیف های مختلف مخاطبانتان، جذب مشتری داشته باشید.

برای استفاده از سامانه ارسال پیامک رایگان پیام رسان می توانید از لینک پایین استفاده کرده و پنل رایگان خود را پس از ثبت نام به کار بگیرید.

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از کیمیا خوشبین

کیمیا خوشبین

کیمیا یا ته تغاری شرکت ، کارشناسی رشته ی حسابداری داره و عاشق رشته تحصیلیش هست و بخاطر همین برای گرفتن مدرک ارشد داره تلاش میکنه. کیمیا عاشق بازارهای مالیه و همیشه سعی کرده با همه بازارهای مالی آشنا بشه و این یکی از تفریحاتش محسوب میشه. بخاطر انرژی بالایی که داره همیشه خنده رو به لب بقیه میاره و به همین دلیل بین همه همکاران شرکت محبوب هس

ارسال کامنت

ثبت نام ورود