اطلاعیه
پیام رسان بلاگ اخبار و اطلاعیه ها اطلاعیه مهم برای مالکان خطوط خدماتی شده قبل از سال 95

اطلاعیه مهم برای مالکان خطوط خدماتی شده قبل از سال 95

نوشته ای از نیکان نصرالله تبار
انتشار در تاریخ 20 خرداد 1399

با توجه به ابلاغیه سامانه پیامک مخابرات ، کاربرانی که خط اختصاصی خود را قبل از سال 95 خدماتی نموده‌اند، باید یک فایل اکسل حاوی شماره‌های دریافت کننده را ارائه نمایند.
شماره‌های دریافت کننده لیست شماره‌هایی است که در حال حاضر با استفاده از خط خدماتی به آنها پیامک ارسال می‌شود. توجه داشته باشید این لیست شماره‌های اولیه شما است، بنابراین در صورتی که در آینده قصد ارسال به شماره‌های جدیدی داشته باشید، هیچ مشکلی وجود ندارد و شما به راحتی می‌توانید به شماره‌های جدید نیز پیامک ارسال نمایید.
فرمت فایل اکسل:
فایل اکسل باید تنها دارای یک ستون حاوی شماره‌ها باشد. سپس نام فایل اکسل را به شماره اختصاصی خود تغییر دهید و به آدرس ایمیل mojeshahr105@gmail.com ارسال نمایید.
زمان ارسال فایل:
متأسفانه مهلت ارسال این شماره‌ها بسیار محدود بوده و تا پایان ساعت اداری 20 اسفند می‌باشد. توجه داشته باشید در صورت عدم ارائه شماره‌ها تا پایان ساعت اداری امروز ممکن است خط اختصاصی ارسال پیامک از حالت خدماتی خارج شود.
خواهشمند است به جهت جلوگیری از خروج خط از حالت خدماتی ، هرچه سریع‌تر نسبت به ارسال شماره‌ها اقدام فرمائید.
همکاران ما آماده پاسخگویی به پرسش های شما عزیزان هستند.در صورت بروز هر گونه مشکل، با شماره های واحد پشتیبانی سامانه پیامکی رایگان تماس حاصل فرمائید.

در صورتی که قصد خدماتی سازی خط اختصاصی جدید را دارید می توانید با استفاده از آدرس زیر شرایط و شیوه خدماتی سازی را بررسی نمائید.
 شیوه خدماتی سازی خط اختصاصی جهت ارسال به گیرنده های مسدود

این مقاله مفید بود ؟

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین رتبه 0 / 5. تعداد رای : 0

هنوز کسی به این مطلب رای نداده ؛ شما اولین نفر باشید !

تحریریه از نیکان نصرالله تبار

نیکان نصرالله تبار

نیکان حدوداً سی ساله است. به واسطه ی علاقه اش به حیوانات همیشه دوست داشته دامپزشک بشه ولی در نهایت IT خونده و الان هم میونه ی خوبی با مسائل مرتبط با کامپیوتر و تکنولوژی داره. نیکان اوقات فراغتش رو با نواختن سازهایی مثل گیتار و ویولن پر می کنه و دستی به قلم هم داره به طوری که هرجا هم که قلم و کاغذی باشه یک بیت شعر می نویسه. نیکان معتقده خنده بر لب کسی نشوندن بزرگترین هنر دنیاست.

ارسال کامنت

ثبت نام ورود